Kampania promocyjna Surface'a skierowana do posiadaczy MacBooków

Kampania promocyjna Surface'a skierowana do posiadaczy MacBooków

Autor: Autor nieznany

Opublikowano: 12/20/2014, 10:15 PM

Liczba odsłon: 2316

Nowa kampania 'Switch to Surface' wykorzystuje media społecznościowe, by dotrzeć do użytkowników platformy Mac. Nie jest to do końca nowe zagranie. Od początku Surface Pro 3 porównywany był do MacBooka Air, nie wspominając już o ciągnącej się latami rywalizacji 'Mac vs PC'...

Tym razem firma z Redmond bezpośrednio doradza posiadaczom MacBooków, jak mogą 'przerzucić się na Surface'a'. Specjalnie przygotowana strona oferuje cztery poradniki: jak zacząć swoją przygodę z Windows, pytania i odpowiedzi dla użytkowników MacBooków, przenoszenie danych do Surface Pro 3 oraz używanie Surface Pro 3 z iPhonem, iCloud i iTunes. Parę dobrych lat temu Apple uruchomił bardzo podobną stronę, która korzystała z tej samej retoryki, by przekonać użytkowników PC do przejścia na komputery Mac.

Surface Pro 3

Microsoft odbija piłeczkę po raz kolejny. Batalia 'Mac vs PC' trwa bowiem od wielu lat i rozwija się na wielu frontach. Obie firmy nie przebierają przy tym w środkach. Kilka miesięcy temu Microsoft wyśmiewał możliwości MacBooków, a wkrótce potem także Siri - największą konkurentkę Cortany. Która firma zyskuje więcej na tych potyczkach? To pozostaje zagadką. Microsoft nie przedstawia oficjalnych wyników sprzedaży żadnego z modeli Surface, niemniej jednak wartość całego biznesu tabletowego firmy szacowana jest na miliard dolarów.

Pro 3 dostępny jest w sprzedaży od przeszło sześciu miesięcy, zbierając w tym czasie wiele pochlebnych recenzji. Myślicie, że zdoła to przekonać użytkowników MacBooków do 'przełączenia się' na hybrydę od Microsoftu?

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia