Koszyk zakupów z Xbox Store tymczasowo wycofany

Koszyk zakupów z Xbox Store tymczasowo wycofany

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 8/20/2018, 9:24 AM

Liczba odsłon: 417

Tuż przed weekendem pisaliśmy, że w Microsoft Store i Xbox Store pojawiła się zapowiada funkcja koszyka zakupów. Teraz Microsoft informuje, że funkcja w Xbox Store musi zostać tymczasowo wyłączona i na jej powrót gracze będą musieli poczekać kilka tygodni.

Pomysł wdrożenia koszyka zakupów do Microsoft Store po raz pierwszy pojawił się w czerwcu. W połowie sierpnia funkcja ujrzała światło dzienne i była dostępna dla użytkowników komplikacji Windows Insider w Windows 10 i przeglądarkowej wersji Sklepu. Koszyk pojawił się również w Xbox Store, ale w tym wypadku mogli skorzystać z niego tylko użytkownicy programu Xbox Insider w pierścieniach Skip Ahead, Preview Alpha i Preview Beta. Koszyk w Sklepie Microsoft działa jak każdy inny, który znamy z wielu sklepów internetowych. Nie musimy płacić za każdy produkt osobno, ale gromadzimy je w koszyku i płacimy za całość zakupów.

O konieczności tymczasowego wyłączenia koszyka w Xbox Store poinformował za pośrednictwem Twittera Brad Rossetti, będący menedżerem oddziału Xbox and PC Gaming w Microsofcie. Powodem jest konieczność wprowadzenia poprawek licznych błędów, które zostały zgłoszone przez użytkowników. Gracze skarżyli się głównie na szybkość działania funkcji, niektórzy nie mogli dodać do koszyka więcej niż dwóch produktów, a w przypadku innych zapisanie elementu powodowało automatycznie przeniesienie do ekranu głównego konsoli. Rossetni nie podaje konkretnej daty przywrócenia funkcji, ale podaje, że aktualizacja potrwa kilka tygodni.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia