Wideo w LinkedIn ze wsparciem dla reklam i stron firmowych

Wideo w LinkedIn ze wsparciem dla reklam i stron firmowych

 Krzysztof Sulikowski
Krzysztof Sulikowski
18:48
29.03.2018
0 komentarzy
607 wyświetleń

Natywne wsparcie dla wideo i proste narzędzia do ich edycji to cechy już nie tylko popularnych sieci społecznościowych, ale również tych nastawionych na biznes i życie zawodowe. Po różnie ocenianym wprowadzeniu tzw. filtrów wideo LinkedIn zyskał funkcjonalności bardziej pasujące do ogólnego charakteru portalu - to wsparcie dla materiałów sponsorowanych i możliwość udostępniania wideo na stronach firm.

LinkedIn Video

Natywne reklamy wideo to kolejna nowość w obszarze sponsorowanej zawartości w LinkedIn. Pozwolą one dotrzeć do osób decyzyjnych w innych firmach lub potencjalnych klientów. Sponsorowane wideo będą pojawiać się na głównej tablicy jako samodzielne posty. Jak twierdzi Microsoft, nowy typ zawartości pomoże osiągnąć cele marketingowe B2B poprzez prezentowanie bogatych historii wizualnych, kierowanie ruchu na naszą witrynę i przyciski zachęcające do podjęcia akcji. Odpowiednie targetowanie pozwoli dotrzeć do odpowiednich grup odbiorców, których można wyłonić na podstawie nazwy stanowiska, stopnia, nazwy firmy, branży, umiejętności i nie tylko. Do tej pory funkcję przetestowało w wersji beta ponad 700 reklamodawców, wliczając w to GE, Philips i Audi Canada. W okresie testów LinkedIn doszedł do wniosku, że jego użytkownicy spędzają 3 razy więcej czasu oglądając reklamy wideo, aniżeli jakąkolwiek inną sponsorowaną zawartość.

Drugą z nowości na LinkedIn jest udostępnianie wideo dla firm i wydawców. Na stronie z firmowym wideo organizacje mogą udostępniać własną zawartość dotyczącą kultury, produktów, newsów i wydarzeń. Rezultaty z testów beta pokazały, że firmowa strona wideo jest pięciokrotnie bardziej prawdopodobnym punktem wyjścia do rozpoczęcia rozmów niż inne typy zawartości. Funkcja zaczyna być udostępniana teraz, a do wszystkich użytkowników dotrze w ciągu najbliższych tygodni.

Jak stworzyć kampanię wideo, LinkedIn wyjaśnia na swojej stronie. Czy nowe funkcje zdobędą uznanie użytkowników? Sądzimy, że tak. Wideo jest dobrym nośnikiem informacji i potrafi zaangażować współczesnego odbiorcę, czego zresztą dowodzą analizy prowadzone w okresie beta.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: https://business.linkedin.com/marketing-solutions/blog/linkedin-news/2018/linkedin-goes-all-in-on-b2b-video

Polecamy również w kategorii Rozwiązania dla biznesu

Komentarze

Skomentuj

Autor