Scroogled: Gmail proponuje reklamy na podstawie poczty e-mail

Scroogled: Gmail proponuje reklamy na podstawie poczty e-mail

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 2/14/2013, 5:45 PM

Liczba odsłon: 1824

Google czyta Twoje wiadomości e-mail. Tak mówi najnowszy film kampanii Don't Get Scroogled, skierowanej przeciwko firmie Google i jej serwisom.

Najnowszy film z serii Scroogled został przygotowany przy okazji walentynek. Animacja prezentuje użytkownikom, że przed dostarczeniem wiadomości do odbiorcy jej treść jest analizowana pod kątem konkretnych słów, dzięki czemu można skuteczniej dopasować odpowiednią reklamę.

Microsoft w dalszym ciągu usilnie promuje swoją, niedawno odświeżoną, usługę pocztową Outlook.com. W filmie, oprócz złych działań Google, pokazano, że usługa Outlook.com działa zupełnie inaczej i w żadnym wypadku nie przegląda wiadomości swoich użytkowników.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia