Tworzenie kalendarza w SharePoint

Tworzenie kalendarza w SharePoint

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 9/9/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 9164

Jak wiadomo, odpowiednio zorganizowany kalendarz stanowi jeden z nieodłącznych elementów każdej sprawnie funkcjonującej firmy. W usłudze SharePoint bardzo łatwo jest utworzyć tego typu element, usprawniając tym samym zarządzanie pracą zespołu.

W celu stworzenia kalendarza w SharePoint:

  1. Logujemy się do Office 365 danymi konta o odpowiednich uprawnieniach.
  2. Z głównego menu wybieramy SharePoint.
  3. Przechodzimy na witrynę, na której ma się znaleźć tworzony właśnie kalendarz.
  4. W lewym górnym rogu, nieco poniżej nazwy witryny znajduje się rozwijane menu Nowa. Wybieramy w nim opcję Aplikacja.
  5. Znajdujemy pozycję opisaną jako Kalendarz. Najprościej możemy tego dokonać za pomocą wyszukiwarki. Gdy już odnajdziemy wspomniany element, klikamy jego ikonę.
  6. W ekranie, który się pojawi, możemy wpisać pożądaną nazwę oraz wcisnąć polecenie Utwórz, co zakończy proces tworzenia. Zalecane jest jednak przejście w Opcje zaawansowane, celem dodania opisu.
  7. Będąc tutaj, można ustalić nie tylko nazwę i opis kalendarza, lecz również to, czy udostępniać ma on harmonogram członków. Gdy już będziemy gotowi, aby zakończyć proces kreacji, klikamy Utwórz.

Dodawanie kalendarza w SharePoint

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia