Wypowiadanie się na tablicy dyskusyjnej SharePoint

Wypowiadanie się na tablicy dyskusyjnej SharePoint

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 9/25/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 1772

Tablica dyskusyjna jest niewątpliwie przydatnym elementem SharePoint, jednak co oczywiste, konieczne jest jej zapełnienie, by spełniała swoje zadanie. Na szczęście przeprowadzanie dyskusji za jej pomocą jest banalnie wręcz proste i stosunkowo szybkie.

Aby wypowiedzieć się na tablicy dyskusyjnej w SharePoint:

  1. Logujemy się do Office 365 na swoim koncie.
  2. Przechodzimy do SharePoint, następnie do witryny, na której znajduje się Tablica dyskusyjna, gdzie chcemy zamieścić naszą wypowiedź, oraz oczywiście do niej samej.
  3. W kolejnym kroku musimy wybrać dyskusję, w której zamierzamy się wypowiedzieć. Wystarczy kliknąć jej temat, by przenieść się do pełnego widoku wymiany zdań. Aby zamieścić odpowiedź, należy w wybranym polu konwersacji wybrać opcję Odpowiedź. Otworzy to pole, w które wpisać możemy wypowiedź na określony fragment tekstu. Możemy także skorzystać z pola Dodaj odpowiedź, by ogólnie wypowiedzieć się w temacie.
  4. Po zamieszczeniu tekstu można go również przerobić poprzez wybranie opcji Edytuj. Po wybraniu ikony trzech kropek możemy także zagłosować na najlepszą odpowiedź bądź usunąć nasz wpis.

Dodawanie odpowiedzi

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia