Microsoft 365 Business Voice. Nowy system telefoniczny i konferencyjny w chmurze

Microsoft 365 Business Voice. Nowy system telefoniczny i konferencyjny w chmurze

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 11/5/2019, 4:54 PM

Liczba odsłon: 1100

Dzisiejsze firmy potrzebują narzędzi do komunikacji i współpracy, które są łatwe w użyciu i zaprojektowane do kooperacji. Jako odpowiedź na te potrzeby Microsoft zbudował Business Voice, system telefoniczny oparty na chmurze i przeznaczony dla firm z maksymalnie 300 użytkownikami. Daje on możliwość wykonywania i odbierania połączeń na i z dowolnego numeru. Microsoft 365 Business Voice integruje się z Office 365 i wspólnie tworzą rozwiązanie typu all-in-one, jeśli chodzi o komunikację i współpracę.

Business Voice działa wszędzie tam, gdzie my: na komputerach, smartfonach i telefonach biurkowych. Scala on połączenia, spotkania i wiadomości w jednej aplikacji — Microsoft Teams. Jest to kompletny, bezpieczny system telefoniczny z funkcjami i niezawodnością klasy korporacyjnej.

Rozpoczęcie pracy z systemem jest proste i odbywa się poprzez kreatora. Za jego pomocą konfigurujemy nowe numery telefonu w parę minut. Jeśli mamy już Office 365, możemy skonfigurować i zarządzać Business Voice na tej samej konsoli administratora, której używamy do pozostałych usług Office 365. Jak go zdobyć? Business Voice jest dodatkiem do planów Microsoft 365 i Office 365 zawierających Microsoft Teams. Zawiera on system telefoniczny, obsługę konferencji audio i plan połączeń w jednym pakiecie. Klienci mogą też wybrać plan od zewnętrznego dostawcy. Business Voice można nabyć bezpośrednio od partnera IT.

Business Voice jest dostępny w planach Office 365 Business Essentials, Business Premium, A1, E1, A3 i E3 oraz Microsoft 365 Business, A3 i E3, choć na razie tylko w Kanadzie i Wielkiej Brytanii. Microsoft zapowiedział globalną dostępność na 2020 rok.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia