Lepsze CV w Word dzięki LinkedIn. Resume Assistant już dostępny w Office 365

Lepsze CV w Word dzięki LinkedIn. Resume Assistant już dostępny w Office 365

 Krzysztof Sulikowski
Krzysztof Sulikowski
18:13
07.02.2018
0 komentarzy
1141 wyświetlenie

80% CV pisanych jest w Wordzie, ale równie wielu aplikujących ma wątpliwości, czy pisze je poprawnie. W listopadzie Microsoft zapowiedział nową funkcję dla programu Word, która pomoże w opracowaniu lepszych życiorysów zawodowych. Resume Assistant - bo taką nosi nazwę - działa w oparciu o inteligentne wglądy z LinekIn, pozwalając kandydatowi zaprezentować się od właściwej strony. Funkcja wyszła już z fazy testów i jest ogólnodostępna dla użytkowników Office 365 w wybranych regionach.

Resume Assistant

Resume Assistant powstał, by rozwiązać typowe problemy z pisaniem CV, takie jak dobór właściwych słów i opisów doświadczeń pod kątem konkretnej branży czy brak znajomości innych CV osób z tego samego stanowiska. Asystent posiada wgląd w publiczne dane milionów użytkowników LinedIn - w tym prawdopodobnie wielu o podobnym doświadczeniu zawodowym, jak osoba aplikująca - i pomaga użytkownikowi sprawdzić, czy sposób pisania jest poprawny. Pożądane i adekwatne umiejętności z profilów LinkedIn można dodawać do swojego CV w Wordzie, a gdy mamy wątpliwości, możemy sięgnąć po artykuły z poradami dotyczącymi pisania.

W jaki sposób można korzystać z Resume Assistant?

  • Prezentując swoje unikalne umiejętności i doświadczenie. Resume Assistant gromadzi wglądy z milionów profilów LinkedIn i prezentuje je w formie inspiracji. Użytkownik może zobaczyć, jak inni w podobnych rolach - lub aspirujący do takich ról - opisują swoje doświadczenie zawodowe. Wszystko to dostępne jest oczywiście bezpośrednio w programie Word.
  • Porzucając jeden życiorys zawodowy dla wszystkich podań. Ponad 50% profesjonalistów ma trudności z dostosowaniem swoich CV do konkretnej roli. Resume Assistant wyszczególnia najbardziej cenione umiejętności innych profesjonalistów w danej roli i branży, a także podsuwa wymagania dla stanowisk z prawdziwych ofert pracy. Dzięki tym wglądom użytkownik może zastanowić się, w jaki sposób jego umiejętności mogą być adekwatne do danej roli, a następnie dopasować do niej swoje CV.
  • Korzystając z pomocy. Kontakt z ekspertem, który jest biegły w zawiłościach związanych z pisaniem dobrego CV, może być świetną okazją do podniesienia naszej kreatywności. Resume Assistant w Microsoft Word oferuje bezpośredni dostęp do ProFinder, swoistego rynku freelancerów LinkedIn.
  • Wyszukując pracę zgodną z naszymi kwalifikacjami. Pisanie CV to tylko połowa sukcesu. Reszta to znalezienie i otrzymanie odpowiedniej dla nas pracy. Po wybraniu roli i pożądanej branży Resume Assistant zaprezentuje nam możliwości pracy bezpośrednio w aplikacji Word. Gdy znajdziemy pasującą nam ofertę, możemy przejść do jej szczegółowej strony w LinkedIn.

Resume Assistant jest już ogólnodostępny dla użytkowników Office 365 z Australii, Brazylii, Kanady, Chin, Indii, Japonii, Nowej Zelandii, Singapuru, RPA i USA. Wsparcie dla kolejnych regionów i wersji językowych ma być dodane w następnych miesiącach.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: https://blog.linkedin.com/2018/february/7/rock-your-resume-with-resume-assistant-from-linkedin-microsoft

Polecamy również w kategorii Office 365

Komentarze

Skomentuj

Autor