Usługa Outlook została wyposażona w wiele wszelkiego rodzaju funkcji, które prócz samej produktywności zapewniają także komfort w użytkowaniu. Jedną z nich jest możliwość kategoryzowania wiadomości. Co to oznacza? Otóż możemy konkretne wiadomości przypisać do wybranych przez nas kategorii, co w rezultacie ułatwi nam odnalezienie się wśród licznych maili. Co więcej, umożliwi nam to również wygodne filtrowanie wiadomości według wybranej kategorii. Jak to zrobić?
- Po wybraniu maila, którego chcemy skategoryzować, klikamy prawy przycisk myszy, wybieramy opcję Kategoryzuj, następnie wybieramy odpowiadającą nam kategorię (któryś z kolorów). Dodatkowo mamy do dyspozycji opcję Wyczyść kategorie i Zarządzaj kategoriami...
- Opcjonalnie możemy skorzystać z panelu powyżej, gdzie również znajdziemy opcję Kategorie. Ponadto do wyboru mamy opcje dodatkowe: Nowa kategoria, Wyczyść kategorie, Zarządzaj kategoriami... oraz Zastosuj do wszystkich od...
Gotowe! W ten sposób możemy skategoryzować wszystkie wiadomości, co przyczyni się do szybszego odnalezienia tych wybranych przez nas.