Jak ustawić przypomnienie o zadaniu w To Do?

Jak ustawić przypomnienie o zadaniu w To Do?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 3/7/2024, 10:21 AM

Liczba odsłon: 743

Utrzymanie efektywnej organizacji czasu jest kluczowym elementem osiągnięcia sukcesu zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. Wraz z postępem technologii, wiele osób korzysta z różnorodnych narzędzi do zarządzania obowiązkami, a jednym z najpopularniejszych programów tego typu jest Microsoft Outlook. Jedną z przydatnych funkcji w module To Do w programie Outlook jest możliwość ustawiania przypomnień o zadaniach, co pozwala skutecznie planować i monitorować nasze obowiązki.

Jak ustawić przypomnienie o zadaniu w To Do?

  1. Uruchom aplikację Outlook.
  2. Przejdź do modułu zadania oznaczonego niebieską ikoną (To Do).
  3. Utwórz zadanie w dowolnej liście.
  4. Kliknij wybrane zadanie.
  5. W wyświetlonym panelu po prawej stronie kliknij opcję Przypomnij.
  6. Wybierz preferowany dla Ciebie termin przypomnienia. Możesz wybrać sugerowany przez Microsoft bądź ustalić własny, klikając pozycję Wybierz datę i godzinę.

Komunikat z powiadomieniem o zbliżającym się terminie wykonania zadania zostanie wyświetlony o wybranej przez Ciebie porze.

Ustawianie przypomnienia o zadaniu

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia