Jak dodać kalendarz pomieszczenia do programu Outlook?

Jak dodać kalendarz pomieszczenia do programu Outlook?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 11/28/2023, 9:31 AM

Liczba odsłon: 1189

Dodanie kalendarza pomieszczenia do programu Outlook może znacząco usprawnić zarządzanie czasem i planowanie spotkań w firmie lub organizacji. Kalendarze zasobów pozwalają efektywnie planować spotkania, rezerwować sale konferencyjne czy inne pomieszczenia. Program Outlook oferuje prosty sposób na integrację kalendarzy pomieszczeń, umożliwiając użytkownikom łatwe śledzenie i harmonizację wspólnych zasobów.

Jak dodać kalendarz pomieszczenia do programu Outlook?

  1. W aplikacji Outlook przejdź do modułu Kalendarz.
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszki pozycję Moje kalendarze.
  3. W wyświetlonym menu wybierz Dodaj kalendarz.
  4. Następnie kliknij pozycję Z listy pomieszczeń.
  5. Kalendarz zasobu w Outlook

  6. W wyświetlonym oknie rozwiń listę Książka adresowa.
  7. Wybierz All rooms.
  8. Kliknij dwukrotnie pomieszczenie, które chcesz dodać.
  9. Na końcu kliknij przycisk OK.
  10. Kalendarz zasobu w Outlook

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia