Office 365 sam zrobi porządki w skrzynce Outlook

Office 365 sam zrobi porządki w skrzynce Outlook

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 11/11/2014, 7:33 PM

Liczba odsłon: 3325

Zbyt dużo wiadomości w skrzynce, brak odpowiedniej filtracji, a projekty i ludzie mieszają się ze sobą? Microsoft znalazł na to sposób. Nowe narzędzie o nazwie Clutter zaprowadzi porządek w skrzynce odbiorczej i pomoże ustalić priorytety.

Clutter (z ang. zamęt) opiera się na uczeniu maszynowym, by nasza skrzynka pozostawała dobrze zorganizowana. Wykorzystując Office Graph, Clutter zapamiętuje nasze poszczególne działania (czytanie maili, odrzucanie ich itd.) i na tej podstawie sortuje wiadomości pod względem ich ważności dla użytkownika. Mniej istotne treści są ignorowane i przerzucane do osobnego folderu, w którym możemy przeglądnąć je później.

Na powyższym wideo mogliśmy mniej więcej zobaczyć, na jakiej zasadzie działa nowa funkcjonalność. Innymi słowy, Clutter jest w stanie położyć kres zamętowi, jaki panuje w skrzynce mailowej i przenieść informacyjny 'szum' na drugi plan. Funkcja ta stała się już dostępna dla subskrybentów Office 365, jednak jest ona domyślnie wyłączona. Mając zaktualizowany Outlook dla Office 365, możemy włączyć Clutter manualnie. Narzędzie będzie wówczas działać zgodnie z wszystkimi dotychczasowymi ustawieniami i regułami.

Subskrybenci programu First Release powinni otrzymać narzędzie już dzisiaj. Jeśli po jego uruchomieniu nic się nie zmieniło, oznacza to, że Clutter jeszcze się uczy. Więcej na temat narzędzia przeczytamy również na Office Blogs.

Źródło: http://www.neowin.net/news/microsoft-announces-clutter-for-office-365-a-smarter-inbox

Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!
Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!

Wydarzenia