BMW ujawnia szczegóły współpracy z Microsoft HoloLens

BMW ujawnia szczegóły współpracy z Microsoft HoloLens

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 11/13/2017, 1:46 PM

Liczba odsłon: 2073

O współpracy Microsoftu z BMW pisaliśmy już na CentrumXP wielokrotnie, przede wszystkim w kontekście Connected Vehicle Platform, czyli integracji Cortany, Azure i Office 365 z systemami samochodowymi. Niemiecki gigant motoryzacyjny współpracuje też jednak z platformą HoloLens, przy pomocy której przekształca on doświadczenie zakupów i personalizacji BMW X2.

BMW X2 Holo Experience - jak wskazuje sama nazwa - to doświadczenie pozwalające klientom BMW poznać nowy model w sposób interaktywny. "Zabawne wyzwania idą tu w parze z elementami kreatywnymi" - głosi oświadczenie prasowe BMW - "Przykładowo, BMW X2 trzeba wyprowadzić z labiryntu albo wybrać nowy kolor w lakierni. BMW X2 Holo Experience powraca do elementów kampanii, by zapewnić wysoką rozpoznawalność [marki] i zakończyć wszystko holograficznym selfie użytkownika do udostępnienia w mediach społecznościowych. Potencjalni klienci mogą też zabrać BMW X2 na jazdę testową".

"X2 przypadnie do gustu względnie nowej, młodej i swobodnie poruszającej się w świecie cyfrowym grupie docelowej, która poszukuje też unikalnych i nowoczesnych doświadczeń komunikacji - mówi Uwe Dreher, głowa Brand Communication BMW - "Holo Experience zapewnia ten pożądany, techniczny efekt 'wow', który - mamy nadzieję - zmaksymalizuje nasze dotarcie do tej grupy docelowej w zabawny i rozrywkowy sposób z użyciem innowacyjnej technologii". BMW X2 Holo Experience, które oparte jest na Microsoft HoloLens i Windows Mixed Reality, będzie dostępne w wielu krajach u wybranych dilerów BMW, zarówno w ekskluzywnych "zamkniętych pokojach", jak też i w innych formatach pokroju Brand Experience Centre.

Z zestawu rzeczywistości mieszanej od Microsoft skorzystało już kilku partnerów motoryzacyjnych, by rozszerzyć doświadczenia nie tylko zakupu i personalizacji, ale i samego projektowania aut. W ostatnich latach pisaliśmy m.in. o współpracy z Volvo i Volkswagen.

Źródło: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0275963EN/be-the-one-who-dares-the-bmw-x2-holo-experience

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia