Unity wybrało Azure jako partnera chmurowego

Unity wybrało Azure jako partnera chmurowego

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 8/8/2022, 4:32 PM

Liczba odsłon: 934

Microsoft Azure jest strategicznym partnerem chmurowym wielu gigantów oprogramowania, sprzętu, przemysłu i nie tylko. Teraz w tym charakterze wybrało je Unity. Obie firmy będą współpracować, aby umożliwić twórcom dotarcie do odbiorców na platformach Xbox i PC, a także umożliwić obsługę doświadczeń 3D w czasie rzeczywistym na silniku Unity.

Unity wybrało Azure jako swojego partnera chmurowego do budowania i obsługi doświadczeń 3D w czasie rzeczywistym (RT3D) z silnika Unity. Dodatkowo spodziewamy się pracować wspólnie, aby ułatwić twórcom gier z całego świata publikowanie na konsolach Xbox i komputerach PC, aby mogli dotrzeć do swoich odbiorców.

Magia interaktywnych doświadczeń 3D narodzonych w grach szybko przechodzi do światów niezwiązanych z grami. Unity tworzy platformowo agnostyczne, chmurowo natywne rozwiązanie, które odpowiada na szerokie potrzeby wszystkich deweloperów — od korporacyjnych, po "citizen creators" [nieprofesjonalnych twórców]. Dając twórcom łatwy dostęp do narzędzi symulacji RT3D i możliwość tworzenia cyfrowych bliźniaków miejsc i obiektów ze świata rzeczywistego, Unity oferuje twórcom łatwą ścieżkę do produkcji zasobów RT3D, czy to dla gamingowych, czy non-gamingowych światów.

Aby wspierać tę ewolucję, twórcy wymagają infrastruktury technicznej, która jest dynamiczna i innowacyjna jak oni sami. Azure jest tym rozwiązaniem. Zbudowany dla bezpieczeństwa i globalnej skalowalności, Azure już teraz obsługuje niektóre z największych na świecie gier i wykorzystuje tę zdobytą w boju wiedzę, by zasilać doświadczenia RT3D dla wszystkich branż. Gdy potrzeba symulacji w czasie rzeczywistym staje się centralna dla każdej branży od e-commerce, przez energetykę i produkcję, kończąc na medycynie i nie tylko, Unity i Microsoft budują chmurę dla twórców, która wspomaga artystów 3D w budowaniu i uruchamianiu tych doświadczeń w Azure.

— Sarah Bond, CVP of Game Creator Experiences and Ecosystem at Microsoft

Więcej na temat partnerstwa dowiedzieć się można z blogów Unity i Azure.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia