Menu kategorii
  • Nawigacja po głównej stronie portalu

    Nawigacja po głównej stronie portalu

     Mateusz Miciński
    Mateusz Miciński
    00:00
    06.04.2012
    2410 wyświetleń

    Po zalogowaniu się do portalu Office 365, przywitani zostaniemy główną stroną, z poziomu której uzyskamy dostęp do wszystkim najpotrzebniejszych modułów usługi. Oczywiście, zawartość strony jest zależna od tego, czy posiadamy uprawnienia administratora, czy też jesteśmy zwykłym użytkownikiem. Główną stronę omówimy zatem na przykładzie konta administratora.

    Office Web Apps

    1. W górnej części strony widnieją trzy (lub cztery) łącza, prowadzące kolejno na stronę główną, do programu Outlook Web App, witrynę zespołu SharePoint i do panelu administratora.
    2. W prawym górnym rogu witryny znajduje się imię i nazwisko zalogowanego użytkownika, łącze do ustawień profilu i odnośnik pozwalający się wylogować.
    3. W środkowej części strony ulokowane zostały skróty do ustawień poszczególnym modułów: resetowania hasła, dodawania nowych użytkowników, przydzielania licencji, ustawień poczty e-mail, konfiguracji programu Lync, zarządzania witryną zespołu oraz witryną sieci Web.
    4. Lewy boczny panel umożliwia w szybki sposób przełączać się pomiędzy najpotrzebniejszymi funkcjami: zarządzaniem użytkownikami i domenami, konfigurowaniem subskrypcji oraz pozwala przejść do pomocy technicznej.
    5. W prawym panelu umieszczone zostało pole wyszukiwania, pozwalające uzyskać pomoc w kwestiach obsługi portalu Office 365. Ponadto poniżej znajdują się odnośniki do najczęściej przydatnych artykułów bazy wiedzy oraz forum społecznościowego, na którym możemy uzyskać pomoc od innych osób.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Poznaj Office 365 - artykuły