Konfiguracja konta pocztowego Exchange na PC z Windows 10

Konfiguracja konta pocztowego Exchange na PC z Windows 10

Autor: Damian Lisak

Opublikowano: 7/13/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 6747

Jedną z podstawowych metod komunikowania się, zwłaszcza w firmach, jest wysyłanie wiadomości w postaci maila. Jest to wygodny sposób kontaktu, w dodatku często wykorzystywany w formie oficjalnej korespondencji. Dlatego też często użytkownicy korzystający z konta pocztowego, czy to prywatnego czy firmowego, konfigurują swoje urządzenie tak, aby w dowolnym czasie mieli do niego dostęp w wygodny sposób. Poniżej przedstawiamy, jak szybko i wygodnie skonfigurować swoje firmowe konto pocztowe w usłudze Exchange na komputerze z systemem Windows 10 (wymagane jest połączenie z Internetem).

  1. Uruchamiamy aplikację Poczta.
  2. Klikamy opcję Ustawienia, następnie Zarządzaj kontami.
  3. Teraz wybieramy opcję Dodaj konto i wybieramy konto Exchange.
  4. Następnie wpisujemy nasz służbowy adres mailowy i hasło.
  5. Teraz możemy zdecydować, czy dodać to konto do systemu Windows w celu ułatwienia logowania się do innych usług. Możemy ten krok pominąć, wybierając opcję Pomiń teraz.

Gotowe! Teraz nasz komputer automatycznie zsynchronizuje maile.

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia