Krzysztof Florczak objął stanowisko dyrektora działu Consumer Channels Group (CGG) w polskim oddziale Microsoft. Dział powstał w wyniku globalnej reorganizacji struktur firmy, podyktowanej rosnącym znaczeniem konsumenckiej części jej działalności biznesowej. CCG interguje kilka zespołów działających dotychczas w różnych działach i pionach organizacji. Odpowiada za strategię oraz realizację sprzedaży urządzeń, oprogramowania i usług w segmencie konsumenckim.
Drugi z awansowanych dyrektorów - Piotr Chrobot, dołączył do zespołu polskiego oddziału Microsoft na początku 2011 roku jako dyrektor Sektora Telekomunikacji i Mediów. Na tym stanowisku zajmował się m.in. rozwojem strategii sprzedaży w sektorze telekomunikacyjnym. Piotr Chrobot karierę zawodową na rynku IT rozpoczynał w firmach Bull Polska oraz Lucent Technologies, na stanowiskach związanych ze sprzedażą. Przez wiele lat pracował również w firmie Cisco Systems, m.in. na stanowisku dyrektora sprzedaży do sektorów Telco i Enterprise. Bezpośrednio przed dołączeniem do polskiego zespołu Microsoft, przez 3 lata pełnił funkcję Dyrektora Generalnego w firmie Symantec. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły Telekomunikacyjnej w Rennes we Francji.
Zmiany organizacyjne weszły w życie z dniem 1 lipca 2011 roku.