Microsoft Teams dostępny również dla użytkowników Office 365 Education

Microsoft Teams dostępny również dla użytkowników Office 365 Education

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 3/23/2017, 9:29 AM

Liczba odsłon: 3388

W zeszłym tygodniu Microsoft obwieścił globalną dostępność opartego na czacie rozszerzenia do Office 365, skupionego na organizacji pracy grupy. Do tej pory Teams był dostępny jedynie dla posiadaczy pakietu Office 365 w wersji Business i Enterprise, jednak dziś to uległo zmianie, bowiem z najnowszej aplikacji skorzystać mogą również użytkownicy posiadający wspomniany pakiet w wersji Education.

Administratorzy Office 365 mogą włączyć Microsoft Teams dla swoich grup za pośrednictwem centrum administracyjnego. Sama konfiguracja poziomu licencji nie powinna sprawić problemu, gdyż jest ona prosta i odbywa się intuicyjnie. Aby włączyć Teams, należy wykonać następujące kroki:

  1. Zalogować się do Office 365 przy użyciu konta pracowniczego lub szkolnego.
  2. Przejść do Centrum administracyjnego.
  3. Wybrać sekcję Ustawienia, a następnie przejść do Services & add-ins.
  4. Będąc w tej części, należy kliknąć ikonę Microsoft Teams.
  5. Znajdując się już w opcjach Microsoft Teams, należy wybrać rodzaj licencji, którą zamierzamy skonfigurować (Edukacja – student lub Edukacja – nauczyciele i pracownicy akademiccy).
  6. Po wybraniu licencji należy przełączyć opcję na włączoną oraz zapisać zmiany.

Logowanie do Microsoft Teams

Udostępnienie Microsoft Teams uczniom i studentom wydaje się całkiem dobrym posunięciem, ułatwi im to bowiem organizację pracy w grupach. To zaś powinno w przyszłości przyczynić się do powiększenia liczby użytkowników innych wersji pakietu Office 365, oczywiście pod warunkiem, iż odbiór Teams będzie pozytywny.

Źródło: https://mspoweruser.com/microsoft-teams-now-rolling-office-365-education-customers/

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia