Microsoft Copilot for Service już ogólnodostępny

Microsoft Copilot for Service już ogólnodostępny

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 2/5/2024, 2:40 PM

Liczba odsłon: 283

Pod koniec zeszłego tygodnia Microsoft poinformował o ogólnej dostępności Microsoft Copilot for Sales oraz Microsoft Copilot for Service. Obie usługi opierają się na "podstawowym" Copilocie dla Microsoft 365, rozszerzając go o wglądy i akcje usprawniające procesy biznesowe, automatyzujące powtarzalne zadania i zwiększające kreatywność. Integrują się one z istniejącymi systemami contact center i CRM, takimi jak Salesforce czy ServiceNow. Teraz przyjrzymy się bliżej drugiej z tych usług.

W grudniu 2023 roku Microsoft zaprezentował Copilot for Service, następny etap wprowadzania korzyści z generatywnej sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach poprzez rozwinięcie istniejących inwestycji w rozwiązania CRM i contact center. Teraz usługa jest już ogólnodostępna.

Zwykle wiedza organizacji jest rozdzielona w wielu różnych systemach CRM, artykułach, witrynach publicznych, plikach offline i nie tylko. Według badania Gartnera aż 43% pracowników obsługi klienta jest przytłoczonych liczbą systemów i narzędzi potrzebnych do ukończenia zadań. Copilot for Service radzi sobie z tym, odblokowując zaufaną wiedzę przedsiębiorstwa, aby przyspieszać onboarding i rozwiązywanie spraw, poprawiać wydajność i automatyzować zadania agentów w ich toku pracy. Bez kosztownego czasu na rozwój organizacje mogą po prostu wskazać swoje dane i w ciągu kilku minut odblokować generatywne konwersacje oparte na sztucznej inteligencji w swoich bazach wiedzy. Agenci mogą wykorzystać tę wiedzę za pomocą Copilota wbudowanego bezpośrednio w wybrane przez nich oprogramowanie, takie jak Salesforce, a także inne narzędzia, których już używają na co dzień, takie jak Outlook i Teams – czytamy na blogu Microsoft.

Microsoft Copilot for Service pozwala dziś organizacjom:

  • Włączyć konwersacje wspomagane przez generatywną AI odnośnie do wszystkich swoich danych z uproszczonym dostępem point-and-click do publicznych witryn, zawartości SharePoint, artykułów bazy wiedzy i plików offline.
  • Uzyskiwać dostęp do źródeł wiedzy z gotowymi integracjami dla Salesforce, ServiceNow i Zendesk.
  • Umieścić na komputerach agentów copilota z Salesforce i innych kanałów, aby wspierać ich tam, gdzie pracują.

Copilot dla Microsoft 365 jest także dołączony do Copilot for Service, co pozwala pracownikom robić wszystko to, co umożliwia podstawowa wersja usługi. W tym miesiącu zostaną zaprezentowane dodatkowe funkcje w aplikacjach Microsoft 365, które będą integrować dane z systemów CRM, takich jak Microsoft Dynamics 365 Customer Service oraz Salesforce Service Cloud. Dzięki temu możesz:

  • Używać Copilota w programie Outlook, aby podsumowywać i przygotowywać e-maile, generować podsumowania spraw, przeglądać i aktualizować rekordy CRM i planować spotkania, otrzymawszy podsumowanie sprawy i inne relewantne informacje z rekordów CRM.
  • Używać Copilota w Microsoft Teams, aby przeglądać i aktualizować rekordy CRM w trakcie spotkania, a także otrzymywać podsumowania spotkania oraz sugestie dalszych działań i tworzenia zadań, które można zapisać w systemach CRM bezpośrednio z aplikacji Teams.
  • Używać Copilota na czacie, aby zadawać pytania o sprawy i kontakty, a także podsumowywać sprawy – wszystko z danych CRM.

Według cennika Microsoftu koszt usługi to 50 USD miesięcznie na użytkownika przy zobowiązaniu rocznym (czyli tyle samo, co w przypadku Microsoft Copilot for Sales). Jeśli posiadasz już licencję Copilot dla Microsoft 365, możesz wykupić Copilot for Sales lub Copilot for Service za dodatkowe 20 USD miesięcznie. Cena na polski rynek nie została jeszcze podana.

Copilot for Services wymaga posiadania subskrypcji Microsoft 365 Business Standard, Business Premium, E3 lub E5 bądź Office 365 E3 lub E5. Dowiedz się więcej z artykułów:

Źródło: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2024/02/01/microsoft-copilot-for-sales-and-copilot-for-service-are-now-generally-available/