Google wymaga od przyszłych pracowników znajomości pakietu Office

Google wymaga od przyszłych pracowników znajomości pakietu Office

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 12/28/2012, 3:25 PM

Liczba odsłon: 4256

W 2013 roku Google chce przejąć nawet 90% biznesowych użytkowników pakietu Office, ale, jak na ironię, właściciel największej wyszukiwarki sam nie może się obejść takich aplikacji jak Excel czy PowerPoint.

Niedawno na CentrumXP.pl pisaliśmy, że Google planuje przekonać dotychczasowych użytkowników Office z sektora biznesowego do korzystania z pakietu biurowego Google. Firma swoją ofertę argumentuje mniejszymi kosztami i rozwojem swoich aplikacji na przestrzeni ostatniego roku.

Serwis GeekWire.com donosi, że Google oferuje wiele miejsc pracy, ale właściwie każdy z kandydatów na te miejsca musi, lub przynajmniej powinien, znać oprogramowanie Microsoft Office, szczególnie programy Excel i PowerPoint. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ obliczenia, diagramy, zaawansowane prezentacje i inne potrzebne firmie rzeczy tworzy się w tych programach. Również szkoły i firmy szkoleniowe uczą obsługi pakietów biurowych na podstawie Microsoft Office, a zdecydowana większość pracodawców oczekuje od kandydatów znajomości oprogramowania Office, nierzadko potwierdzonej certyfikatem. Z drugiej strony, jeśli Google zależy na przejęciu jakiejkolwiek części sektora pakietów biurowych, firma powinna się zastanowić, czy oprócz znajomości pakietu Office zacząć wymagać znajomości Google Apps.

Źródło: http://www.geekwire.com/2012/job-google-microsoft-office/

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia