Zmiana statusu zadania

Zmiana statusu zadania

 Łukasz Klimkiewicz
Łukasz Klimkiewicz
00:00
04.12.2017
0 komentarzy
674 wyświetlenia

Nowe zadania w planie pracy domyślnie zawsze mają status Nierozpoczęte. Jeżeli w trakcie opisywania nowego zadania wprowadzimy nie tylko przewidywaną datę zakończenia zadania, ale również datę rozpoczęcia, to aplikacja Planner automatycznie zmieni status zadania na W toku w dniu rozpoczęcia. Jednak jeżeli nie ustalimy daty rozpoczęcia zadania, możemy sami zmienić status w dowolnym momencie. Jak to zrobić?

  1. Wybrane zadanie klikamy lewym przyciskiem myszy.
  2. W oknie widoku szczegółowego rozwijamy menu Postęp.
  3. Wybieramy jeden z dwóch statusów – W toku lub Ukończone.

Menu opcji postępu pracy w widoku szczegółowym zadania


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Planner

Komentarze

Skomentuj

Autor