Menu kategorii
  • Zmiana statusu zadania

    Zmiana statusu zadania

     Łukasz Klimkiewicz
    Łukasz Klimkiewicz
    00:00
    04.12.2017
    1621 wyświetlenie

    Nowe zadania w planie pracy domyślnie zawsze mają status Nierozpoczęte. Jeżeli w trakcie opisywania nowego zadania wprowadzimy nie tylko przewidywaną datę zakończenia zadania, ale również datę rozpoczęcia, to aplikacja Planner automatycznie zmieni status zadania na W toku w dniu rozpoczęcia. Jednak jeżeli nie ustalimy daty rozpoczęcia zadania, możemy sami zmienić status w dowolnym momencie. Jak to zrobić?

    1. Wybrane zadanie klikamy lewym przyciskiem myszy.
    2. W oknie widoku szczegółowego rozwijamy menu Postęp.
    3. Wybieramy jeden z dwóch statusów – W toku lub Ukończone.

    Menu opcji postępu pracy w widoku szczegółowym zadania


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Planner