Wyszukiwarka Bing jako wsparcie dla procesu sprzedaży

Wyszukiwarka Bing jako wsparcie dla procesu sprzedaży

Autor: Wojciech Błachno

Opublikowano: 1/10/2020, 11:15 AM

Liczba odsłon: 1533

Microsoft oficjalnie zaprezentował nowe narzędzia przeznaczone dla firm zajmujących się sprzedażą, które mają ułatwić pracę, kontakt z klientem oraz proces sprzedaży. Narzędzia te to Bing for Commerce oraz Microsoft PromotelQ. Bing for Commerce to rozwiązanie bazujące na wyszukiwaniu, którego sprzedawcy mogą używać do usprawnienia swoich witryn.

Bing for Commerce

Nowe narzędzie daje kupującym dostęp do inteligentnego wyszukiwania, personalizacji i rekomendacji produktów, a to z kolei pomaga sprzedawcom w zaspokojeniu oczekiwań kupujących, co jednocześnie sprzyja zwiększeniu przychodów. Bing for Commerce jest obsługiwany przez zaawansowaną technologię wyszukiwania Microsoftu oraz Microsoft AI, aby odpowiednio dostosować wyniki wyszukiwania.

Oprócz tego ogłoszono także drugą usługę o nazwie Microsoft PromoteIQ. PromoteIQ to platforma marketingowa przejęta w zeszłym roku przez Microsoft, która umożliwia sprzedawcom wstawianie odpowiednich reklam na swoich stronach głównych w celu zwiększenia przychodów z różnych marek, przy pełnej integracji z Microsoft Advertising.

Microsoft wprowadził także ostatnio nowe funkcje, które mogą okazać się bardzo przydane w funkcjonowaniu firmy. Microsoft Teams otrzyma funkcję krótkofalówki do komunikacji między pracownikami, a niedawno ogłoszono także Dynamics 365 Commerce do zarządzania zapasami, planowania i innych operacji.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia