Menu kategorii
  • Wyłączanie/włączanie urządzeń

    Wyłączanie/włączanie urządzeń

     Dawid Długosz
    Dawid Długosz
    00:00
    29.02.2008
    3458 wyświetleń

    Urządzenia, które nie są potrzebne podczas pracy z Windows możemy wyłączyć. Funkcja szczególnie przydatna, jeśli korzystamy z komputera przenośnego. Wyłączając zbędne urządzenia możemy zaoszczędzić cenną energię baterii.

    Przechodzimy do menu Start\Panel sterowania\System i konserwacja\System i następnie klikamy kontrolkę Menedżer urządzeń. Aby wyłączyć dane urządzenie, w pierwszej kolejności odnajdujemy je w menedżerze urządzeń, następnie klikamy prawym przyciskiem myszy wybraną pozycję i z menu kontekstowego wybieramy polecenie Wyłącz. Zatwierdzamy kontrolką Tak.

    Aby ponownie uruchomić wyłączony sprzęt klikamy prawym przyciskiem myszy na nazwie urządzenia i z menu kontekstowego wybieramy polecenie Włącz. Po chwili sprzęt zostanie uruchomiony ponownie.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Sterowniki dla Windows Vista