Menu kategorii
  • Tworzenie listy kontrolnej w zadaniu

    Tworzenie listy kontrolnej w zadaniu

     Łukasz Klimkiewicz
    Łukasz Klimkiewicz
    00:00
    02.12.2017
    1486 wyświetleń

    Punkty kontrolne zadań, czyli de facto podzadania, to ważny element każdego planu pracy. Jeżeli utworzyliśmy gigantyczny plan, którego realizacja może zająć na przykład rok lub dłużej, to punkty kontrolne umożliwią nam łatwiejsze zarządzanie wykonaniem planu. Jak więc utworzyć takie punkty kontrole w zadaniu?

    1. Klikamy lewym przyciskiem myszy zadanie.
    2. Przechodzimy do sekcji Lista kontrolna i wprowadzamy nową pozycję w polu Dodaj element.

    Lista kontrola w widoku szczegółowym

    Jeżeli chcemy, aby lista kontrola była wyświetlana w widoku ogólnym zadania w planie pracy, zaznaczamy opcję Pokaż na karcie, dostępną z prawej strony sekcji listy kontrolnej. Natomiast korzystając z checkboksów możemy oznaczyć punkt kontrolny jako zatwierdzony.

    Lista kontrola w widoku planu


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Planner