Synchronizowanie danych

Synchronizowanie danych

 Dawid Długosz
Dawid Długosz
00:00
03.10.2007
1 komentarz
3402 wyświetlenia

Śledzenie wszystkich informacji bywa uciążliwe. Jak mieć pewność, że pracuje się na najnowszych wersjach plików i dokumentów? Z pomocą przychodzi synchronizacja.

Jakie informacje możemy zsynchronizować? Centrum synchronizacji wbudowane w system Windows Vista umożliwia uzgadnianie z dowolnymi rodzajami plików, ale także mogą to być kontakty, czy też harmonogram zaplanowanych zadań. Synchronizację możemy przeprowadzić z folderami sieciowymi (tylko w Windows Vista Business, Enterprise oraz Ultimate) oraz dowolnymi urządzeniami podłączanymi do komputera (PDA, telefony itd.).

Otwieramy moduł Centrum synchronizacji i naciskamy kontrolkę Konfiguracja synchronizacji.

Aby skonfigurować urządzenie klikamy na liście dostępnych powiązań synchronizacji dany element, następnie wskazujemy opcję Konfiguruj. Definiujemy ustawienia oraz harmonogram synchronizacji. Aby rozpocząć natychmiast proces uzgodnienia wybierzmy opcję Synchronizuj. Od tej pory po podłączeniu urządzenia dane będą automatycznie odświeżane.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Centrum synchronizacji

Komentarze

  • jerry 23:25 23.04.2009

    <p>>Aby skonfigurować urządzenie klikamy na liście dostępnych powiązań synchronizacji </p> <p>...ale co robic, jak sie zadna lista nie pokazuje?</p>

Skomentuj

Autor