Synchronizowanie danych

Synchronizowanie danych

Autor: Dawid Długosz

Opublikowano: 10/3/2007, 12:00 AM

Liczba odsłon: 4620

Śledzenie wszystkich informacji bywa uciążliwe. Jak mieć pewność, że pracuje się na najnowszych wersjach plików i dokumentów? Z pomocą przychodzi synchronizacja.

Jakie informacje możemy zsynchronizować? Centrum synchronizacji wbudowane w system Windows Vista umożliwia uzgadnianie z dowolnymi rodzajami plików, ale także mogą to być kontakty, czy też harmonogram zaplanowanych zadań. Synchronizację możemy przeprowadzić z folderami sieciowymi (tylko w Windows Vista Business, Enterprise oraz Ultimate) oraz dowolnymi urządzeniami podłączanymi do komputera (PDA, telefony itd.).

Otwieramy moduł Centrum synchronizacji i naciskamy kontrolkę Konfiguracja synchronizacji.

Aby skonfigurować urządzenie klikamy na liście dostępnych powiązań synchronizacji dany element, następnie wskazujemy opcję Konfiguruj. Definiujemy ustawienia oraz harmonogram synchronizacji. Aby rozpocząć natychmiast proces uzgodnienia wybierzmy opcję Synchronizuj. Od tej pory po podłączeniu urządzenia dane będą automatycznie odświeżane.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia