SkyDrive ratuje dane w nowym spocie TV
Autor: Łukasz Klimkiewicz
Opublikowano: 5/14/2013, 1:37 PM
Liczba odsłon: 3087
Microsoft po ogłoszeniu świetnych wyników popularności usługi SkyDrive rusza z kolejną kampanią promującą chmurowy dysk, przedstawiając spot pokazujący ochronę danych w ekstremalnych i zabawnych warunkach.
Według danych firmy z Redmond z dysku SkyDrive korzysta już 250 milionów użytkowników. Usługa doczekała się też kilku aktualizacji, m.in. wprowadzono oś czasu, która ułatwia organizacje i przeglądanie zdjęć, usprawniony został desktopowy klient, a interfejs doczekał się kilku kosmetycznych zmian.
Najnowszy spot telewizyjny promujący możliwości chmurowego dysku SkyDrive przedstawia dosyć groteskową sytuację. Kilkoro młodych ludzi spędza wolny czas na campingu w lesie korzystając ze smartphonów, tabletów i laptopów. Jeden z obozowiczów podpala piankę i odrzucając ją nieumyślnie trafia w myśliwego, który przerażony trafia bełtem kuszy w jego laptopa, który następnie wpada do ogniska.
Najlepszym wnioskiem, który można wyciągnąć tej reklamy jest po prostu nie zabieranie drogiego elektronicznego sprzętu do lasu. Jednak Microsoft zmierza w kierunku stwierdzenia, że 'przecież nic się nie stało', ponieważ najważniejsze dane są bezpieczne w chmurze SkyDrive.