Ponad 50 milionów organizacji z całego świata używa stron LinkedIn, aby utrzymywać kontakt z klientami i pracownikami. Od kiedy serwis znalazł się w rękach Microsoftu, otrzymał sporo związanych z tym funkcjonalności, takich jak powiadomienia dla pracowników, Kudos, momenty zespołu, hasztagi społecznościowe i nie tylko. Możliwości dla właścicieli stron zostały tymczasem znów rozszerzone.
Zaproszenie do śledzenia
Użytkownicy mogą teraz zapraszać profile z powiązaniem pierwszego stopnia do śledzenia strony organizacji. Aby uniknąć spamowania, LinkedIn dodał opcję pozwalającą każdemu wyłączyć otrzymywanie zaproszeń. Ponadto administratorzy nie mogą wysyłać więcej niż 50 zaproszeń dziennie.
Streamowanie z LinkedIn Live
LinkedIn Live jest teraz dostępny dla stron LinkedIn. Umożliwia on dwukierunkową komunikację na ekranie i poprzez komentarze. W nadchodzących tygodniach na portalu zostanie też włączona funkcja targetowania streamów przy użyciu zewnętrznych narzędzi, takich jak Restream, Wirecast i Socialive.
Publikowanie postów jako strona lub członek
W polu udostępniania na stronie głównej dodano nowy przełącznik, który pozwala wybrać, czy chcemy publikować jako osoba indywidualna, czy jako organizacja. Posty można udostępniać w tym samym miejscu, co zwykle.