Microsoft 365 i Office 365 wzbogacone o kilka nowych aplikacji

Microsoft 365 i Office 365 wzbogacone o kilka nowych aplikacji

 Krzysztof Sulikowski
Krzysztof Sulikowski
03:10
02.11.2017
1431 wyświetlenie

Oferta subskrybowanych pakietów Microsoft 365 Business oraz Office 365 Business Premium znów się powiększa. Tym razem dołączył do nich zestaw aplikacji, które dotąd rozwijane były w wersjach przedpremierowych. W fazę ogólnej dostępności wkroczyły zwłaszcza trzy ostatnie nabytki ekosystemu Office - Microsoft Connections, Microsoft Listings i Microsoft Invoicing - a także nowy panel nawigacyjny Office 365 Business Center.

Na temat nowych aplikacji (wtedy jeszcze w wersjach przedpremierowych) pisaliśmy w lipcu tego roku. Przypomnijmy pokrótce ich przeznaczenie i najważniejsze cechy:

  • Microsoft Connections przedstawiany jest jako "usługa marketingu mailowego", umożliwiająca tworzenie kampanii kierowanych do określonych typów potencjalnych klientów, także w oparciu o szeroki wachlarz szablonów. Connections pozwala też badać popularność list mailingowych, analizując je w kontekście czasu i interakcji ze strony odbiorców. Poza wersją webową, Microsoft Connections będzie wydany w formie aplikacji mobilnych na iOS i Androida.
  • Microsoft Listings to narzędzie, które umożliwi firmom publikowanie i prowadzenie wykazów w wielu serwisach internetowych, takich jak Facebook, Google, Bing i Yelp. Jak pisze Microsoft, usługa pomoże w rozwoju biznesu, ułatwiając potencjalnym klientom odnalezienie firmy, poznanie informacji na jej temat i sprawdzenie recenzji. Użytkownik może monitorować swój wizerunek online z poziomu pulpitu nawigacyjnego, aby móc dobrze zrozumieć opinie klientów i pozytywnie wpłynąć na pozycję swojej firmy.
  • Microsoft Invoicing - jak może sugerować sama nazwa - umożliwia przedsiębiorstwom szybkie i profesjonalne tworzenie, śledzenie i przetwarzanie faktur. Narzędzie może być nawet używane do tworzenia sformatowanych i dobrze prezentujących się kosztorysów. To krok naprzód w stosunku do ręcznie pisanych i aktualizowanych szablonów programu Word. Dodatkową opcją jest współpraca z systemami PayPal i QuickBooks, co umożliwi firmom synchronizację danych i wsparcie dla płatności za pomocą kart kredytowych/debetowych. Microsoft Invoicing będzie też dostępny w formie aplikacji mobilnych na iOS i Androida.

Wraz z Office 365 Business Center wyżej wymienione aplikacje stały się ogólnodostępne dla klientów z USA, UK i Kanady. Office 365 Business Center jest ponadto zunifikowanym, centralnym punktem dostępowym i pulpitem nawigacyjnym napędzanym przez Microsoft Graph, za pomocą którego można zarządzać wspomnianymi aplikacjami. "Aplikacje te - razem z Microsoft Bookings, Outlook Customer Manager i MilelQ - oferują Wam siedem nowych sposobów, by zarządzać relacjami z klientem i budować Wasze biznesy. Ogłaszamy ponadto nowe funkcje analityczne dla MilelQ, które w Waszym imieniu automatycznie zakwalifikują przejazdy jako osobiste lub służbowe" - dodaje Microsoft.

Jak wspomnieliśmy wcześniej, dostępność nowych aplikacji jest dość zawężona. Co z pozostałymi regionami? "Pracujemy nad rozszerzeniem naszej oferty na inne kraje i regiony. Podamy dokładniejsze terminy, gdy będziemy zbliżać się do tych dat" - pisze Microsoft. Firma pracuje też nad wprowadzeniem nowych aplikacji do Office 365 w planach E3 i E5.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: https://www.microsoft.com/en-US/microsoft-365/business

Polecamy również w kategorii Microsoft 365