Menu kategorii
  • Konfigurowanie profilu

    Konfigurowanie profilu

     Mateusz Miciński
    Mateusz Miciński
    00:00
    06.04.2012
    2520 wyświetleń

    W portalu Office 365 wyróżniamy dwa sposoby personalizacji własnego profilu: ustawienia dla każdego użytkownika, oraz konfiguracja dostępna tylko dla administratora.

    Po zalogowaniu się do portalu, każdy użytkownik w prawym górnym rogu strony może przejść do swojego profilu, klikając łącze Mój profil. W tym miejscu znajdują się informacje identyfikacje i teleadresowe, które to może edytować jedynie administrator. O tym poniżej. Ponadto możemy wzbogacić nasz profil o zdjęcie. Wystarczy wybrać łącze Zmień zdjęcie i wskazać odpowiedni plik spośród zasobów komputera. Ponadto poniżej strony możemy wybrać język interfejsu portalu (oczywiście domyślnie powinien być zaznaczony polski), a także uzupełnić pola dotyczące numerów telefonu i adresu e-mail. Na samym dole strony znajduje się jeszcze pięć opcji marketingowych. Wybranie dowolnej spowoduje wyrażenie zgody na kontakt z nami w sprawie zawartości edukacyjnej, oferty promocyjnej, badań konsumenckich, informacji od partnerów lub powiadomień dotyczących zgodności w zakresie zabezpieczeń. Po skonfigurowaniu profilu należy kliknąć przycisk Zapisz.

    Administrator usługi posiada dodatkowe możliwości związane z konfiguracją profilu. Po przejściu do listy użytkowników, wybraniu właściwego i kliknięciu łącza Szczegóły, możliwa będzie edycja imienia i nazwiska, nazwy użytkownika (loginu), a także można dodać informacje dotyczące stanowiska zajmowanego w firmie, działu, numeru biura, telefonu służbowego i kontaktowego oraz adresu. Warto jeszcze pamiętać, że jeżeli posiadamy kilka domen w portalu Office 365, w tym miejscu możemy także określić domenę adresu e-mail użytkownika. Wprowadzone zmiany oczywiście wymagają wybrania przycisku Zapisz.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Poznaj Office 365 - artykuły