Organizując spotkania, decydujemy o tym, kiedy mają się one odbyć i z kim chcemy je przeprowadzić, ale w Microsoft 365 możemy także wskazać lokalizację, gdzie chcemy zorganizować takie spotkanie. Mogą to być pokoje w biurze, sale konferencyjne lub inne pomieszczenia. Jak utworzyć tego typu pomieszczenie pisaliśmy w tym poradniku. Teraz zajmiemy się zarezerwowaniem wybranej sali konferencyjnej na potrzeby tworzonego spotkania.
Jak zarezerwować salę konferencyjną w aplikacji Outlook (desktop)?
- Uruchom program Outlook.
- Przejdź do modułu Kalendarz.
- Kliknij przycisk Nowe spotkanie.
- Określ tytuł, osoby wymagane, osoby opcjonalne oraz czas rozpoczęcia i zakończenia.
- W celu zarezerwowania odpowiedniego pomieszczenia, w którym chcesz przeprowadzić spotkanie możesz:
- zacząć wpisywać nazwę pokoju w polu tekstowym, przy przycisku Lokalizacja, i z wyświetlanych podpowiedzi wybrać odpowiedną salę;
- kliknąć przycisk Lokalizacja, rozwinąć listę Książka adresowa, wybrać pozycję All rooms, kliknąć dwukrotnie właściwą salę i na końcu nacisnąć przycisk OK.
- Zakończ tworzenie nowego spotkania, klikając przycisk Wyślij.
Jak zarezerwować salę konferencyjną w Outlook Web App?
- Zaloguj się na www.office.com
- Uruchom program Outlook.
- Przejdź do modułu Kalendarz.
- Kliknij przycisk Nowe zdarzenie.
- Określ tytuł, osoby wymagane, osoby opcjonalne oraz czas rozpoczęcia i zakończenia.
- W celu zarezerwowania odpowiedniego pomieszczenia, w którym chcesz przeprowadzić spotkanie zacznij wpisywać nazwę pokoju w polu tekstowym Wyszukaj pokój lub lokalizację i z wyświetlanych podpowiedzi wybierz dostępną salę.
- Zakończ tworzenie nowego spotkania, klikając przycisk Wyślij.