GDC 2018 już w poniedziałek. Co zamierza pokazać Microsoft?

GDC 2018 już w poniedziałek. Co zamierza pokazać Microsoft?

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 3/15/2018, 12:36 AM

Liczba odsłon: 2064

Game Developers Conference 2018 startuje już w najbliższy poniedziałek i nie może na niej oczywiście zabraknąć Xboksa. Microsoft weźmie udział w kilkudziesięciu sesjach, panelach i pokazach o szerokim zakresie tematycznym (o tym poniżej). Jednym z tematów będą gry wydane na platformie ID@Xbox. Firma zaprezentuje ich w sumie ponad 50, z czego 17 to całkiem nowe tytuły. Sprawdźmy też tematy innych sesji.

ID@Xbox GDC 2018

Microsoft już teraz ujawnia, jakie gry ID@Xbox pokaże za kilka dni na GDC w San Francisco Bay Area. Tytuły te będzie można zobaczyć zarówno w Moscone Center Lobby Bar, jak i na pokazie dla prasy w ramach GDC. Wśród nowo zapowiedzianej siedemnastki znajdziemy:

  • 9 Monkeys of Shaolin (Xbox One, Xbox One X Enhanced)
  • Apocalypse Cow (Xbox One, Xbox One X Enhanced, Xbox Play Anywhere)
  • BackSlash (Xbox One)
  • Can’t Drive This (Xbox One, Xbox One X Enhanced, Xbox Play Anywhere)
  • Dead Ahead: Zombie Warfare (Xbox One)
  • Exception (Xbox One)
  • Flipping Death (Xbox One)
  • Once Upon a Coma (Xbox One, Xbox One X Enhanced)
  • One Finger Death Punch 2 (Xbox One)
  • Pinbrawl (Xbox One, Xbox Play Anywhere)
  • Planet Alpha (Xbox One, Xbox One X Enhanced)
  • Russian Subway Dogs (Xbox One)
  • Squadron 51 (Xbox One, Xbox Play Anywhere)
  • Supermarket Shriek (Xbox One, Xbox One X Enhanced, Xbox Play Anywhere)
  • Thief of Thieves (Xbox One)
  • Tormental (Xbox One)
  • Virgo Vs The Zodiac (Xbox One, Xbox Play Anywhere)

Oprócz prezentacji nowych "indyków" uczestnictwo Microsoftu na GDC (Xbox jest jednym z diamentowych partnerów) sprowadzać się będzie do udziału w dziesiątkach sesji, dotyczących m.in.: zaawansowanych technik graficznych z udziałem DX12, Halo Wars 2, budowania aplikacji VR wykraczających poza skalę pomieszczenia, identyfikacji nadużyć, Mass Effect, przyszłości dźwięku w grach, promowania się z minimalnym wysiłkiem dzięki platformie Mixer, zaplecza obliczeniowego w postaci Azure (także dla gier mobilnych), zachowań graczy, ewolucji DirectX, ułatwień dostępu w grach, Windows Mixed Reality, wzbogacania gier o sztuczną inteligencję, C++ w nowoczesnym rozwoju gier, problematyki nowoczesnej technologii i starodawnych technik audio w VR/AR/MR, Xbox Live Creators Program, animacji w Gears of War i nie tylko.

Jak widać, Microsoft będzie miał wiele do powiedzenia i pokazania. Sesje z udziałem prelegentów firmy będą odbywać się praktycznie we wszystkie dni konferencji GDC, a więc od poniedziałku, 19 marca, do piątku, 23 marca tego roku.