Dodawanie gadżetów

Dodawanie gadżetów

 Dawid Długosz
Dawid Długosz
00:00
09.10.2007
13 komentarze
13902 wyświetlenia

Dodawanie nowych gadżetów do Paska bocznego jest bardzo prostą czynnością. Klikamy prawym przyciskiem myszy na wolnym obszarze paska, następnie z menu kontekstowego wybieramy polecenie Dodaj gadżety, lub też używamy w tym celu przycisku + (plus), który znajduje się u góry paska. W nowo otwartym module możemy wybierać elementy, które dodamy do paska. Wystarczy, iż klikniemy prawym przyciskiem myszy na danym gadżecie i z menu kontekstowego wybierzemy polecenie Dodaj, lub możemy to zrobić naciskając daną pozycję dwa razy myszą.

Gadżety na pasku możemy dowolnie rozmieszczać. Wystarczy, iż klikniemy na wybranym elemencie myszą i przytrzymamy przycisk, a następnie przeciągamy gadżet w inne miejsce na pulpicie, także poza obszar Paska bocznego. Możemy także ustawić przezroczystość danego elementu, klikamy na gadżecie prawym przyciskiem myszy i z menu kontekstowego wybieramy polecenie Nieprzezroczystość, następnie wskazujemy wartość procentową i ją naciskamy.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Pasek boczny

Komentarze

  • piotrek 00:16 09.10.2007

    Przykro mi lecz ten pasek boczny jest kijowy zalazlem na necie duzo lepszy nazywa sie Desktop Sidebar i posiada to samo co zrobiony przez panstwa wiesza sytem i to jest jego potęznym minusem :):) Pozdrawiam

  • dr wstszons 02:09 11.11.2007

    a mnie do ku....nendzy sie nic nie otwieraja te gadzety na viscie zadna stronka on line z tym zwiazana i co tera ??? masakra ....

  • pokemon 21:14 11.11.2007

    vistowski pasek jest poprsotu do d... poza tym ze jest to nic sie nie da nawiase mowiac zmienic zero pola manewru pozapraymi drobnostkami

  • jarek 13:47 20.02.2008

    Mi pasek działa, aczkolwiek pisze mi w gadzecie pogody oraz kanałów rss NIE OBSŁUGIWANY W TYM JĘZYKU i to mnie wkurza ! o`co comon ??

  • fast32 21:23 27.02.2008

    dziwne rzeczy tu piszecie. U mnie boczny pasek działa, nic nie zawiesza. W kwesti pogody to na forum jest opisane co zrobić zeby ten gadżet działał. Co do strony z gadżetami to może pomóc szukanie gadżtów w języku angielskim, zamiast w polskim. RSS też działa normalnie

  • autor 23:27 26.03.2008

    rocket dock polecam w temacie

  • darek 03:24 31.03.2008

    to fajne

  • <p><span>Dlaczego<br />Windows Media Player nie powtarza zwiastunu czy innego krotkiego klipu<br />w oknie przegladarki firefox oraz wylacza 200% zoom??? mimo iz w samym odtwarzaczu jest taka<br />opcja wlaczona... mowa o pluginie wmp do firefox, jak wiadomo po<br />zainstalowaniu go mozna ogladac klipy ze stron w samym oknie<br />przegladarki bez uruchamiania okna samego odtwarzacza, jednak nie mozna<br />ustawic na stale zoom 200% oraz trybu powtarzania, przeciez to jest<br />chore, i czym tu sie zachwycac caly microsoft jest do bani a ten plugin<br />to tylko w teori ulatwia korzystanie.</span></p>

  • doris 13:16 05.10.2008

    fajne

  • blady 20:44 22.01.2010

    a ja nie moge go włączyć ni ch.... dlaczego?  

  • blady 20:45 22.01.2010

    niech ktos pomoze  

  • tomasz 00:52 24.02.2010

    spoko ten pasek jest fajny mi dziala wszystko pogoda ittp[img]../tinymce/jscripts/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif[/img]

  • wowo xdd 16:55 20.02.2012

    A JESTEM CIEKAW CZY MOŻNA TAKIE COŚ ZROBIĆ NA WINDOWSIE XP PROFESSIONAL. :)

Skomentuj

Autor