Programy udzielania licencji i pomocy technicznej

Programy udzielania licencji i pomocy technicznej

Autor: Microsoft

Opublikowano: 4/7/2006, 12:00 AM

Liczba odsłon: 6799

Dyrektorzy departamentów informatyki szukają sposobów najefektywniejszego wykorzystania swych budżetów. Dotyczy to zarówno zakupu oprogramowania po najtańszych cenach, jak i najlepszego wykorzystania oprogramowania już zakupionego.

Programy grupowego udzielania licencji

Klienci biznesowi nabywający wiele egzemplarzy oprogramowania Microsoft mogą ograniczyć swe wydatki korzystając z szeregu różnych programów licencyjnych oferowanych przez Microsoft. Windows XP Professional będzie dostępny w ramach programów licencji grupowych Microsoft. Jednakże, ponieważ system Windows XP Home Edition nie jest przeznaczony dla firm, będzie dostępny wyłącznie w handlu detalicznym i w sprzedaży z nowymi komputerami PC (wersja OEM).

Pomoc techniczna "Premier Support"

Zapewnienie dostępu do pomocy technicznej na właściwym poziomie jest elementem zarządzania korporacyjnym systemem informatycznym. Microsoft, przez swą grupę pomocy technicznej w zakresie produktów (Product Support Services – PSS) oferuje szereg różnych poziomów pomocy. PSS zapewnia pełną pomoc w zakresie Windows XP Professional, dzięki czemu dyrektorzy i administratorzy systemów informatycznych będą mieli dostęp do zasobów niezbędnych na wypadek wystąpienia kłopotów. W wypadku systemów Windows XP Home Edition zakupionych w handlu detalicznym pomoc świadczona będzie przez Microsoft, zaś w wypadku nabytych wraz z nowymi komputerami i już na nich zainstalowanych, przez producentów komputerów (OEM). Windows XP Home Edition jednakże nie będzie objęty programem Microsoft Premier Support.

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia