Jak wyłączyć licencję użytkownika w Microsoft 365?

Jak wyłączyć licencję użytkownika w Microsoft 365?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 5/15/2023, 2:00 PM

Liczba odsłon: 994

Czasami zdarza się, że zachodzi potrzeba wyłączenia usługi Microsoft 365 dla użytkowników, którzy już jej nie potrzebują lub tych którzy odeszli z naszej firmy. W takiej sytuacji ważne jest, aby wiedzieć, jak wyłączyć licencję Microsoft 365 dla użytkowników, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów. W tym artykule przedstawimy kroki, jakie należy podjąć, aby wyłączyć licencję Microsoft 365 przez administratora, żeby zapewnić optymalne wykorzystanie zasobów firmy.

Jak wyłączyć licencję użytkownika w Microsoft 365?

  1. Zaloguj się na stronie www.office.com, kontem z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Przejdź do modułu Administracja znajdującego się po lewej stronie.
  3. Rozwiń listę Użytkownicy, a następnie kliknij pozycję Aktywni użytkownicy.
  4. Z dostępnej listy wybierz pracownika, któremu chcesz dezaktywować licencję. W wyświetlonym panelu po prawej stronie przejdź do pozycji Licencje i aplikacje.
  5. Teraz klikając wybrane pozycje, możesz zdecydować, które licencje mają pozostać aktywne, a które chcesz wyłączyć. Analogicznie możesz zablokować pracownikowi dostęp do wybranych aplikacji.
  6. Na końcu kliknij przycisk Zapisz zmiany.

Wyłączyć licencję w Microsoft 365?

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia