Jak tworzyć podzadania w aplikacji Planner?

Jak tworzyć podzadania w aplikacji Planner?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 5/9/2023, 2:00 PM

Liczba odsłon: 683

Coraz częściej aplikacje do zadań pomagają zorganizować swoje plany w pracy i na co dzień. Jednym z takich narzędzi jest aplikacja Planner, która umożliwia tworzenie list zadań, harmonogramów i innych elementów związanych z planowaniem. W celu wykorzystania tej aplikacji w pełni, warto nauczyć się tworzyć podzadania, które pomogą w dokładniejszym rozplanowaniu zespołowych obowiązków. W tym poradniku przedstawimy kroki, jakie należy podjąć, aby skutecznie tworzyć podzadania w aplikacji Planner i efektywnie zarządzać swoim czasem.

Jak utworzyć podzadania w aplikacji Planner?

  1. Zaloguj się na stronie www.office.com.
  2. Uruchom aplikację Planner.
  3. Przejdź do wybranego planu (jak utworzyć plan pracy opisywaliśmy w tym poradniku).
  4. Kliknij wcześniej utworzone zadanie.
  5. W sekcji Lista kontrolna, kliknij pozycję Dodaj element.
  6. Wpisz nazwę podzadania.
  7. W analogiczny sposób możesz uzupełnić inne podzadania.
  8. Zakończ modyfikację zadania, klikając X lub kliknij wolne pole głównej strony aplikacji Planner.

 Jak utworzyć podzadania w aplikacji Planner