Dodawanie nowych zadań

Dodawanie nowych zadań

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 11/28/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 2996

Dodawanie zadań do planu pracy to podstawowa funkcja aplikacji Planner. Tworzenie nowych zadań i tym samym całego planu pracy to bardzo prosta czynność, składająca się z zaledwie paru kroków. Właśnie to zagadnienie omówimy w tym poradniku.

Okno główne planu pracy

  1. Wewnątrz planu pracy w wybranym przedziale klikamy symbol + (plus).
  2. Wprowadzamy nazwę zadania.
  3. Klikamy pozycję Ustaw datę ukończenia i wybieramy z kalendarza odpowiedni termin.
  4. Klikamy polecenie Dodaj zadanie.

Panel edycji nowego zadania

W trakcie dodawania do planu nowego zadania możemy od razu przypisać pracowników, którzy będą odpowiedzialni za jego realizację, ale na omówienie tego zagadnienia poświęciliśmy osobny poradnik.

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia