Dodawanie i edycja zasad przechowywania wiadomości

Dodawanie i edycja zasad przechowywania wiadomości

Autor: Damian Lisak

Opublikowano: 8/13/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3992

Usługa Outlook w Office 365 umożliwia nam przypisywanie zasad do wiadomości i folderów. Funkcja ta związana jest z automatycznym usuwaniem wybranej przez nas zawartości w określonym (wybranym przez nas) czasie. Co więcej, mamy możliwość dodawania i edytowania tych zasad. W ten sposób ustalamy czas przechowywania wiadomości oraz akcję po minięciu tego czasu. Aby tego dokonać:

  1. Otwieramy Ustawienia (koło zębate), następnie klikamy pozycję Poczta u dołu.
  2. Z panelu po lewej stronie klikamy sekcję Zasady przechowywania.
  3. Aby dodać nową zasadę, należy kliknąć przycisk + (znak plusa), po czym przypisujemy odpowiednie właściwości naszej nowej zasadzie.

Dodanie i edycja nowej zasady

Gotowe! W zależności od tego, jakie właściwości przypisaliśmy zasadzie, ta po przypisaniu jej wiadomości podejmie odpowiednią akcję po określonym czasie.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia