Zaprojektowana we współpracy z Duality Cosmetics lśniąca, różowa Nokia Lumia 900 ma być hitem kampanii promocyjnej w trzech amerykańskich miastach. Będzie można również zapoznać się z nią podczas wizyty w salonie kosmetycznym Kandi Banks, stylistki Nicki Minaj.
Oprócz tego zaprezentowane zostaną modele w klasycznych kolorach: białym, czarnym oraz jasnoniebieskim. Dla zauroczonych intensywnym różem przewidziano nie lada atrakcję – chętni będą mogli kupić lakier do paznokci w kolorze identycznym z użytym w telefonie.
Valerie Buckingham, szefowa amerykańskiego działu marketingu Nokii, twierdzi, że taka gama kolorów to "nowa generacja mobilności" ponieważ "telefon, który zawsze jest w twojej torebce powinien reprezentować najbardziej osobistą część twojego stylu".
Jednocześnie producent poinformował, że lakier obudowy telefonu nakładany jest nie tylko na zewnętrznej powłoce obudowy, lecz także między poszczególnymi warstwami poliwęglanu, co ma sprawić, że zarysowania obudowy nie będą aż tak widoczne.
Po drastycznej obniżce cen Lumii 900 przychodzi więc następna szeroka akcja promocyjna. Ciężko jednak przypuszczać, że różowy lakier na obudowie telefonu będzie w stanie zrekompensować użytkownikom brak aktualizacji do Windows Phone 8.