Reklamy terapii uzależnień w Bing muszą posiadać certyfikat LegitScript

Reklamy terapii uzależnień w Bing muszą posiadać certyfikat LegitScript

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 2/20/2019, 8:52 PM

Liczba odsłon: 1606

Microsoft wprowadza do silnika wyszukiwania Bing pewne zmiany podyktowane chęcią przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii. W rezultacie od wszystkich reklamodawców, publikujących treści związane z centrami terapii uzależnień, wymagana będzie certyfikacja LegitScript. Ponadto dla usług tych nie będzie dłużej możliwe generowanie leadów.

Microsoft podkreśla, że zawsze jest skłonny do ulepszania zasad związanych z jego produktami, by zapewnić użytkownikom bezpieczne i angażujące doświadczenia. Uzależnienie od alkoholu i narkotyków to poważne i delikatne tematy, zwłaszcza dla tych, którzy dotknięci są uzależnieniem bezpośrednio lub pośrednio - wyjaśnia Melissa Alsoszatai-Petheo, Advertiser Policy Manager w Bing Ads. Nasi użytkownicy zasługują na najbardziej pomocne wyniki, jakie możemy zaoferować, kiedy szukają pomocy w wyjściu z uzależnienia dla siebie lub bliskich.

Aby pomóc w ochronie naszych użytkowników przed wprowadzeniem w błąd lub wykorzystaniem w tak wrażliwej sytuacji, podjęliśmy decyzję, że będziemy wymagać certyfikacji LegitScript od wszystkich reklamodawców w obszarze wychodzenia z uzależnienia narkotykowego i alkoholowego. Nie będziemy też już zezwalać na generowanie leadów dla tych usług.
– Melissa Alsoszatai-Petheo, Advertiser Policy Manager w Bing Ads

Zmiany wejdą w życie na terenie USA w połowie marca. Ośrodki terapii uzależnień zostaną więc w Bing Ads potraktowane tak samo, jak produkty farmaceutyczne i zdrowotne, dla których również wymagana jest certyfikacja.

Źródło: https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/blog/post/february-2019/bing-ads-to-require-certification-for-addiction-services

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia