Użytkownicy klienta pocztowego Outlook w systemie Windows 10 mogą już korzystać z nowych funkcji, które otrzymują w ramach subskrypcji usługi Office 365. Aktualizacja dotyczy modułu kalendarza i wprowadza elementy, które ułatwiają tworzenie oraz zarządzanie spotkaniami.
Lista zmian w aktualizacji Microsoft Outlook:
- Zapraszani uczestnicy - wybór między uczestnikami wymaganymi a opcjonalnymi jest teraz dostępny w głównym oknie kreatora spotkania, a nie - jak wcześniej - w Asystencie planowania;
- Asystent planowania - uproszczono dodawanie uczestników. Moduł asystenta będzie proponował uczestników na podstawie częstotliwości naszych kontaktów z daną osobą;
- Lokalizacja - kreator spotkań umożliwia dodawanie więcej niż jednej lokalizacji;
- Domyślny czas trwania spotkania - w ustawieniach kalendarza możliwe jest ustawienie domyślnego czasu buforowego między kolejnymi spotkaniami, osobno dla wydarzeń trwających maksymalnie godzinę i dłuższych niż godzina;
- Strefy czasowe - tworząc spotkanie, można aktywować funkcję strefy czasowej. Dzięki temu uczestnicy w innych strefach czasowych będą wiedzieli, o której godzinie rozpoczyna się spotkanie w ich strefie;
- Śledzenie uczestników - kalendarz będzie pozwalał organizatorom i uczestnikom dokładniej śledzić, którzy z nich będą uczestniczyć w spotkaniu;
- Opcje odpowiadania - możliwe będzie dezaktywowanie opcji przesyłania dalej, przez co o spotkaniu będą wiedzieć tylko zaproszeni uczestnicy;
- Wyświetlanie powiadomień ponad innymi oknami - przypomnienia o zbliżającym się spotkaniu będą wyświetlane nawet wtedy, gdy Outlook będzie pracował w tle, a na ekranie będzie otwarta inna aplikacja.