W ostatnich dniach ukazały się dwie nowe spoty reklamowe Microsoftu. Jeden z nich przytacza pozytywne recenzje krytyków i ukazuje możliwości Xboksa One, drugi w dość niecodzienny sposób promuje grę Ryse: Son of Rome.
Pierwszy klip jest w zasadzie edycją wypuszczonego w październiku zeszłego roku "Zaproszenia" - reklama o tytule Invitation to szybki przegląd możliwości konsoli wraz z migawkami z popularnych gier oraz znanymi postaciami, m.in. z uniwersum Star Trek. W odświeżonej odsłonie, już pod tytułem Said it Best, dodano komentarz, nawiązujący do opinii krytyków oraz fanów.
Drugi spot pt. Immersive Gaming to pokaz mocy silnika graficznego produkcji Ryse: Son of Rome, tworzonej przez studio Crytek, znanego między innymi z produkcji takich gigantów, jak Crysis czy Far Cry. Ryse jest w tym momencie prawdopodobnie najlepiej prezentującą się grą, spośród dostępnych na Xbox One, choć zbierane przez nią recenzje mieszane. Reklama przedstawia dość realistycznie oddziaływanie świata gry na użytkownika - nie będziemy zdradzać dalszych szczegółów - zapraszamy do oglądania. :)
Nowa kampania reklamowa Microsoftu skupiła się przede wszystkim na pokazie możliwości technicznych nowego Xboksa. I choć konsola osiągnęł już sporą popularność, to Microsoft wciąż chce poprawić jego pozycję na rynku.