Jeśli na półkach marketów zaczęły pojawiać się czekoladowe mikołaje, a z głośników płyną pierwsze nuty Last Christmas, to wiadomo, że okres przedświątecznej gorączki już się zaczął. Powoli też zaczynamy myśleć nad prezentami dla naszych bliskich, a firmy technologiczne robią wszystko, by pomóc nam w wyborze. Microsoft także przygotowuje się na święta i w ich nastrój wprowadza nas nowym spotem reklamowym. Co w nim zobaczymy?
Kiedy każdy gra, wygrywamy wszyscy - takim sloganem Microsoft opatrzył pierwszy klip, promujący jego ofertę na tegoroczne święta. Czy brzmi to przekonywająco? Z pewnością tak, ale warto zobaczyć, do czego się to odnosi. Nie będziemy streszczać wideo - niech mówi ono samo za siebie.
Zobaczmy, co na ten temat ma do powiedzenia Microsoft:
W sezonie świątecznym 2018 zapraszamy was do poznania dziewięcio- (i pół) letniego Owena, zdobywającego szczyty w swojej grze dzięki wsparciu wszystkich swoich przyjaciół, w tym najlepszego przyjaciela Gunnara, i z małą pomocą Xbox Adaptive Controller. Owen ma syndrom Escobara, który ogranicza jego mobilność, ale w żaden sposób nie zmniejsza jego pasji dla gier. Patrzymy, jak jego przyjaciele wspólnie go dopingują, kiedy rozchodzi się wieść o jego zbliżającym się osiągnięciu. Moment radości, którego dzieci wspólnie doświadczają, kiedy Owen wygrywa, przypomina nam o duchu sezonu świątecznego i obrazuje ogólną misję Microsoftu, aby tworzyć technologię dostępności, która wyrównuje pole gry i tworzy szanse dla wszystkich z nas.
Adaptacyjny kontroler Xbox to urządzenie inne niż wszystkie, posiadające niemal nieograniczone możliwości rozbudowy i konfiguracji, by sprostać nawet bardzo nietypowym wymaganiom niepełnosprawnych graczy. Jest on dostępny w sprzedaży także w Polsce. Więcej na temat tego "najwygodniejszego kontrolera w historii" możecie przeczytać tutaj.