Menu kategorii
  • Zarządzanie kontaktami biznesowymi i możliwościami sprzedaży w programie Outlook 2003

    Zarządzanie kontaktami biznesowymi i możliwościami sprzedaży w programie Outlook 2003

     Microsoft
    Microsoft
    00:00
    01.01.2005
    4143 wyświetlenia
    Program Microsoft Office Outlook® 2003 z dodatkiem Business Contact Manager pozwala na lepsze zarządzanie kontaktami i możliwościami sprzedaży. Małe firmy mogą śledzić relacje biznesowe i możliwości sprzedaży w jednym miejscu — w programie Outlook 2003 — oraz łączyć się z klientami przez zintegrowaną marketingową pocztę elektroniczną i uzyskiwać dostęp do ich danych biznesowych dzięki integracji z innymi programami pakietu Microsoft Office System. Ponieważ program Business Contact Manager jest dodatkiem do programu Outlook 2003 — aplikacji znanej większości małych firm — jest on prosty w użyciu.

    Zwiększanie funkcjonalności programu Outlook 2003

    Dodanie do programu Outlook 2003 nowych funkcji umożliwia zarządzanie kontaktami biznesowymi, śledzenie możliwości sprzedaży i generowanie raportów.

    • Można zarządzać kontaktami z firmami i pojedynczymi osobami, z którymi prowadzone są interesy, za pomocą dwóch nowych obiektów programu Outlook: Business Accounts i Business Contacts.
    • Można śledzić możliwości sprzedaży, aby zamieniać sprzedaż potencjalną w rzeczywistą. Dostęp do ważnych informacji, takich jak etapy sprzedaży, potencjalne przychody i prawdopodobieństwo uzgodnienia sprzedaży, pozwala na zmaksymalizowanie ogólnych możliwości sprzedaży.
    • Wszystkie działania związane z klientami, kontaktami biznesowymi i możliwościami sprzedaży są gromadzone w oknie historii aktywności. Można łatwo i szybko przeglądać powiązane dokumenty i pozycje programu Outlook 2003, co pozwala na lepszą kontrolę relacji biznesowych.
    • Raporty umożliwiają szybkie filtrowanie i podsumowywanie informacji o kontaktach biznesowych i możliwościach sprzedaży. Można na przykład uruchomić raport prezentujący nieaktywne kontakty (z którymi nie komunikowano się w ostatnim czasie) lub przedstawiający prognozę sprzedaży w przyszłym kwartale.

    Zarządzanie informacjami o kontaktach biznesowych

    Organizacja i dostęp do wszystkich informacji o kontaktach z jednego miejsca.

    • Można tworzyć i śledzić klientów, kontakty biznesowe i możliwości sprzedaży oraz zarządzać nimi w programie Outlook 2003.
    • Dostęp do okna historii aktywności umożliwia przeglądanie wszystkich plików i pozycji programu Outlook 2003 związanych z określonym klientem lub możliwościami sprzedaży w jednym miejscu.
    • Automatyczne kojarzenie pozycji i plików programu Outlook 2003 z klientami, kontaktami biznesowymi i możliwościami sprzedaży ułatwia szybkie pobieranie informacji.
    • Możliwość łączenia dokumentów z klientami, kontaktami biznesowymi i możliwościami sprzedaży przyspiesza pobieranie tych informacji.
    • Dołączanie zeskanowanych dokumentów do kontaktów pozwala na wyeliminowanie luźnych kartek.
    • Znajomość aktualnego stanu możliwości sprzedaży gwarantuje zrealizowanie założonej wartości sprzedaży.
    • Możliwości sprzedaży można śledzić w programie Outlook 2003, co pozwala zarządzać prognozami sprzedaży w sposób bardziej efektywny.
    • Dzięki możliwym do dostosowania raportom przedstawiającym postęp sprzedaży i ułatwiającym ustalanie priorytetów działań zawsze wiadomo, w którym miejscu procesu sprzedaży znajduje się każda możliwość sprzedaży.
    • Szybkie sortowanie i filtrowanie kontaktów oraz możliwości sprzedaży w różnych widokach pozwala na wyświetlenie najodpowiedniejszych informacji.
    • Dołączenie informacji o produktach/usługach i cenach związanych z możliwościami sprzedaży sprawiają, że użytkownik zawsze zna potencjalne przychody i sprzedawane produkty lub usługi.
    • Funkcja importowania cenników umożliwia przygotowywanie aktualnych ofert handlowych.

    Więcej czasu dla klientów

    Używanie znanej aplikacji sprawia, że nie trzeba tracić czasu na naukę obsługi nowego oprogramowania.

    • Używając dobrze znanego programu Outlook 2003, można poświęcić więcej czasu swoim klientom.
    • Informacje o kontaktach można zaimportować z innego programu pakietu Microsoft Office System lub aplikacji ACT! w ciągu kilku sekund i tylko jednym kliknięciem.
    • Możliwość drukowania kalendarza i listy kontaktów w wielu formatach, np. Franklin Covey, Day Timer, Day Runner, Deluxe i innych, pozwala dostosować je do przyjętych metod pracy.

    Kontakt z klientami

    Tworzenie spersonalizowanych biuletynów i dokumentów wysyłkowych oraz ich śledzenie.

    • Możliwość eksportowania kontaktów biznesowych do programu Microsoft bCentral™List Builder (j. ang.) i łatwego wysyłania do klientów spersonalizowanych biuletynów o profesjonalnym wyglądzie.
    • Możliwość szybkiego tworzenia spersonalizowanych biuletynów i dokumentów wysyłkowych na podstawie szablonów programów Microsoft Office Publisher 2003 i Microsoft Office Word 2003.
    • • Zakupione listy namiarów można importować bezpośrednio do programu Outlook 2003 z dodatkiem Business Contact Manager, co pozwala na zarządzanie potencjalnymi klientami.
    • Śledzenie rezultatów kampanii marketingowych przeprowadzanych przy użyciu poczty elektronicznej umożliwia sprawdzanie, ile osób otworzyło wiadomości e-mail i w którym miejscu wiadomości kliknęły.
    • Automatyzacja przetwarzania żądań rezygnacji z otrzymywania niezamówionych reklam oraz niezaakceptowanych wiadomości e-mail oznacza pozbycie się kłopotów z zarządzaniem listą wysyłkową.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Microsoft Outlook 2003