Zwiększanie funkcjonalności programu Outlook 2003
Dodanie do programu Outlook 2003 nowych funkcji umożliwia zarządzanie kontaktami biznesowymi, śledzenie możliwości sprzedaży i generowanie raportów.
- Można zarządzać kontaktami z firmami i pojedynczymi osobami, z którymi prowadzone są interesy, za pomocą dwóch nowych obiektów programu Outlook: Business Accounts i Business Contacts.
- Można śledzić możliwości sprzedaży, aby zamieniać sprzedaż potencjalną w rzeczywistą. Dostęp do ważnych informacji, takich jak etapy sprzedaży, potencjalne przychody i prawdopodobieństwo uzgodnienia sprzedaży, pozwala na zmaksymalizowanie ogólnych możliwości sprzedaży.
- Wszystkie działania związane z klientami, kontaktami biznesowymi i możliwościami sprzedaży są gromadzone w oknie historii aktywności. Można łatwo i szybko przeglądać powiązane dokumenty i pozycje programu Outlook 2003, co pozwala na lepszą kontrolę relacji biznesowych.
- Raporty umożliwiają szybkie filtrowanie i podsumowywanie informacji o kontaktach biznesowych i możliwościach sprzedaży. Można na przykład uruchomić raport prezentujący nieaktywne kontakty (z którymi nie komunikowano się w ostatnim czasie) lub przedstawiający prognozę sprzedaży w przyszłym kwartale.
Zarządzanie informacjami o kontaktach biznesowych
Organizacja i dostęp do wszystkich informacji o kontaktach z jednego miejsca.
- Można tworzyć i śledzić klientów, kontakty biznesowe i możliwości sprzedaży oraz zarządzać nimi w programie Outlook 2003.
- Dostęp do okna historii aktywności umożliwia przeglądanie wszystkich plików i pozycji programu Outlook 2003 związanych z określonym klientem lub możliwościami sprzedaży w jednym miejscu.
- Automatyczne kojarzenie pozycji i plików programu Outlook 2003 z klientami, kontaktami biznesowymi i możliwościami sprzedaży ułatwia szybkie pobieranie informacji.
- Możliwość łączenia dokumentów z klientami, kontaktami biznesowymi i możliwościami sprzedaży przyspiesza pobieranie tych informacji.
- Dołączanie zeskanowanych dokumentów do kontaktów pozwala na wyeliminowanie luźnych kartek.
- Znajomość aktualnego stanu możliwości sprzedaży gwarantuje zrealizowanie założonej wartości sprzedaży.
- Możliwości sprzedaży można śledzić w programie Outlook 2003, co pozwala zarządzać prognozami sprzedaży w sposób bardziej efektywny.
- Dzięki możliwym do dostosowania raportom przedstawiającym postęp sprzedaży i ułatwiającym ustalanie priorytetów działań zawsze wiadomo, w którym miejscu procesu sprzedaży znajduje się każda możliwość sprzedaży.
- Szybkie sortowanie i filtrowanie kontaktów oraz możliwości sprzedaży w różnych widokach pozwala na wyświetlenie najodpowiedniejszych informacji.
- Dołączenie informacji o produktach/usługach i cenach związanych z możliwościami sprzedaży sprawiają, że użytkownik zawsze zna potencjalne przychody i sprzedawane produkty lub usługi.
- Funkcja importowania cenników umożliwia przygotowywanie aktualnych ofert handlowych.
Więcej czasu dla klientów
Używanie znanej aplikacji sprawia, że nie trzeba tracić czasu na naukę obsługi nowego oprogramowania.
- Używając dobrze znanego programu Outlook 2003, można poświęcić więcej czasu swoim klientom.
- Informacje o kontaktach można zaimportować z innego programu pakietu Microsoft Office System lub aplikacji ACT! w ciągu kilku sekund i tylko jednym kliknięciem.
- Możliwość drukowania kalendarza i listy kontaktów w wielu formatach, np. Franklin Covey, Day Timer, Day Runner, Deluxe i innych, pozwala dostosować je do przyjętych metod pracy.
Kontakt z klientami
Tworzenie spersonalizowanych biuletynów i dokumentów wysyłkowych oraz ich śledzenie.
- Możliwość eksportowania kontaktów biznesowych do programu Microsoft bCentral™List Builder (j. ang.) i łatwego wysyłania do klientów spersonalizowanych biuletynów o profesjonalnym wyglądzie.
- Możliwość szybkiego tworzenia spersonalizowanych biuletynów i dokumentów wysyłkowych na podstawie szablonów programów Microsoft Office Publisher 2003 i Microsoft Office Word 2003.
- • Zakupione listy namiarów można importować bezpośrednio do programu Outlook 2003 z dodatkiem Business Contact Manager, co pozwala na zarządzanie potencjalnymi klientami.
- Śledzenie rezultatów kampanii marketingowych przeprowadzanych przy użyciu poczty elektronicznej umożliwia sprawdzanie, ile osób otworzyło wiadomości e-mail i w którym miejscu wiadomości kliknęły.
- Automatyzacja przetwarzania żądań rezygnacji z otrzymywania niezamówionych reklam oraz niezaakceptowanych wiadomości e-mail oznacza pozbycie się kłopotów z zarządzaniem listą wysyłkową.