Microsoft słusznie zauważył, że otrzymywanie powiadomień w trakcie spotkania Teams mocno rozprasza i nie ma łatwego sposobu na ich wyłączenie, co jest "wysoce bolesne" dla użytkowników. Rozwiązanie problemu? Nowa funkcja, która pozwoli łatwo wyłączyć powiadomienia podczas spotkań.
Niebawem w aplikacji Microsoft Teams pojawią się dwa nowe sposoby na wyciszenie powiadomień w trakcie spotkań:
- Globalne ustawienie wyłączające powiadomienia podczas spotkań: użytkownik znajdzie to ustawienie, klikając wielokropek ("...") obok zdjęcia profilowego w prawym górnym rogu, a następnie Ustawienia > Powiadomienia > Spotkania. Tam będzie mógł wyłączyć powiadomienia dla wszystkich spotkań.
- Włącz/Wycisz powiadomienia poprzez uBar: użytkownik może zechcieć włączyć/wyłączyć powiadomienia dla każdego spotkania osobno poprzez ustawienie widoczne w zasobniku (na pasku narzędzi) spotkania.
Jak widać, to od samego użytkownika będzie zależeć, czy chce otrzymywać albo wyłączyć powiadomienia od razu dla wszystkich spotkań lub tylko w bieżącym spotkaniu. Nowe ustawienia zaczną być wdrażane w Teams na początku lutego i oczekuje się ich pełnej dostępności w połowie marca.