W jaki sposób ustawić domenę na białej liście dla całej organizacji w Exchange Online?

W jaki sposób ustawić domenę na białej liście dla całej organizacji w Exchange Online?

 Agnieszka Biś
Agnieszka Biś
14:00
11.04.2022
3905 wyświetleń

Czasem zachodzi potrzeba dodania adresu bądź całej domeny do białej listy nadawców w naszej organizacji. Jest to przydatne, ponieważ wtedy będziemy mieć pewność, że każdy odbiorca w naszej organizacji otrzyma wiadomość (nie wpadnie ona do spamu). W naszym poradniku pokazujemy, jak to zrobić.

Aby móc dokonać tego w przypadku Microsoft Exchange Online, musimy się zalogować na stronie office.com na koncie z uprawnieniami administratora globalnego albo administratora Exchange Online. Następnie wyszukujemy kafelek „Administracja”:

Administracja - obrazek

W nowym okienku ukaże nam się centrum administracyjne, musimy kliknąć przycisk „Pokaż wszystko”:

Pokaż wszystko - obrazek

Zjeżdżamy niżej i klikamy w zabezpieczenia:

Zabezpieczenia - obrazek

Otworzy się nowa karta „Zabezpieczenia i zgodność” -> klikamy na zasady i reguły -> zasady dotyczące zagrożeń:

Zasady dotyczące zagrożeń - obrazek

Zjeżdżamy niżej i odnajdujemy „ochrona przed spamem”:

Ochrona przed spamem - obrazek

Po czym klikamy „zasady ochrony przed spamem dla ruchu przychodzącego (domyślne)”:

Zasady ochrony przed spamem - obrazek

Klikamy „Edytuj dozwolonych i zablokowanych nadawców oraz dozwolone i zablokowane domeny”:

Edytuj dozwolonych nadawców - obrazek

Klikamy „Zezwalaj na domeny”:

Zezwalaj na domeny - obrazek

Dodaj domeny:

Dodaj domeny - obrazek

Wpisujemy domenę, którą chcemy dodać do białej listy, np. „firma.pl”:

Dodawanie domeny - obrazek

Teraz zapisujemy wszystkie zmiany.

Gotowe. Od tej pory wszystkie wiadomości od nadawców z domeny firma.pl na pewno nie znajdą się w spamie u twoich użytkowników.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: https://www.onexstore.pl/oprogramowanie/uslugi-online-microsoft/exchange-online/

Polecamy również w kategorii Administracja