Scenariusze użycia programu Publisher 2003: Agnieszka, właścicielka małej firmy

Scenariusze użycia programu Publisher 2003: Agnieszka, właścicielka małej firmy

Autor: Microsoft

Opublikowano: 1/1/2005, 12:00 AM

Liczba odsłon: 4100

Agnieszka, ilustrująca przykład osoby będącej właścicielem małej firmy, wykorzystuje program Publisher 2003 do tworzenia profesjonalnych materiałów dotyczących sprzedaży, działań marketingowych i komunikacji z klientami. Dla niej, podobnie jak dla wielu innych właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, program Publisher jest doskonałym narzędziem, gdyż umożliwia tworzenie atrakcyjnych materiałów marketingowych bez konieczności zatrudniania drogich zewnętrznych agencji reklamowych.

Przed wdrożeniem programu Publisher

Na początku swojej działalności biznesowej, przed poznaniem programu Publisher, Agnieszka postanowiła zrezygnować z materiałów marketingowych wysokiej jakości, gdyż – jak sądziła – firmy nie było stać na tworzenie profesjonalnych, a przez to drogich publikacji. Ponieważ w budżecie nie było pieniędzy przeznaczonych na skorzystanie z usług zewnętrznej agencji reklamowej, Agnieszka musiała tworzyć ulotki oraz nagłówki listów i ofert z wszelkich dostępnych materiałów, które były pod ręką.

Po wdrożeniu programu Publisher

Agnieszka zrozumiała, że tak naprawdę nie musiała wybierać między zewnętrzną agencją reklamową a niedopasowanymi, mało atrakcyjnymi materiałami marketingowymi własnej roboty. Odkryła, że program Publisher oferuje trzecią możliwość – rozwiązanie pozwalające tworzyć atrakcyjne materiały reklamowe profesjonalnej jakości na miejscu – w jej własnej firmie. Pracę nad każdym projektem Agnieszka rozpoczyna od wybrania jednego z 45 zestawów wzorcowych programu Publisher 2003 – kolekcji pasujących do siebie i spójnych graficznie publikacji biznesowych takich jak broszury, ulotki, wizytówki, witryny internetowe, reklamowe wiadomości e-mail i inne materiały marketingowe. Następnie Agnieszka dostosowuje szablony projektów za pomocą opcji schematów kolorów i czcionek oraz układu – tak, aby miały niepowtarzalny i spójny z wizerunkiem jej firmy wygląd. Dzięki temu, że program Publisher 2003 wygląda i działa tak samo, jak inne, znane już Agnieszce aplikacje pakietu Microsoft Office System, tworzenie materiałów reklamowych nie sprawia jej żadnych kłopotów.

Przykładowy materiał reklamowy
 

Przykład publikacji utworzonej na podstawie szablonu programu Publisher 2003 Obecnie, mimo iż firma Agnieszki nie jest już tylko małym przedsięwzięciem, jej szef działu marketingu nadal używa programu Publisher, gdyż pozwala on wpływać na wygląd projektowanych publikacji. Dzięki programowi Publisher 2003 firma ma pełną kontrolę nad tworzonymi materiałami reklamowymi. Agnieszka może także wybrać, czy wysyłać materiały do profesjonalnej drukarni, czy też po prostu drukować często uaktualniane publikacje na swojej kolorowej drukarce.

Uwaga Opisane tu firmy, organizacje, produkty, osoby i wydarzenia są fikcyjne i służą jedynie zilustrowaniu przykładów. Wszelkie podobieństwo do rzeczywistych nazw firm, organizacji, produktów, bądź też osób i wydarzeń jest niezamierzone.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia