Aktualizacja programu Microsoft Office Outlook 2003 z dodatkiem Business Contact Manager pomaga małym firmom działać bardziej efektywnie, oferując im zaawansowane narzędzia do organizowania kontaktów biznesowych i optymalizowania potencjału sprzedaży. Zapoznaj się ze scenariuszami na tej stronie, aby się przekonać, jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie.
Właściciel małej firmy: Adam
Adam jest właścicielem firmy Wingtip Toys, która zajmuje się dystrybucją gier edukacyjnych i zatrudnia 10 pracowników. Ostatnio sprzedaż wzrosła, zatem Adam i jego pracownicy muszą działać bardziej wydajnie i skutecznie, a jednocześnie oferować swoim klientom spójne, wysokiej jakości usługi i maksymalnie wykorzystywać każdą szansę sprzedaży. Ponieważ pracownicy firmy używają już programu Microsoft Outlook do zarządzania pocztą e-mail i kontaktami, Adam wybrał Aktualizację programu Microsoft Office Outlook 2003 z dodatkiem Business Contact Manager jako rozwiązanie ułatwiające lepsze zarządzanie firmą. Adam ma teraz następujące możliwości:
- Konsolidowanie informacji o kontrahentach - w tym kontaktów, klientów, list adresowych, zadań i plików - w jednym, znajomym środowisku.
- Ułatwienie pracownikom szybkiego poznania nowych funkcji, ponieważ już używają programu Outlook.
- Utworzenie połączeń między firmami, z którymi prowadzi interesy, a pracującymi w nich kontaktami za pomocą funkcji Klienci i Kontakty biznesowe. Pozwoli to uniknąć nieporozumień w sytuacji, gdy zadzwoni do niego osoba z firmy, w której współpracuje z wieloma kontaktami.
- Wyeliminowanie konieczności przeszukiwania segregatorów, przyklejanych karteczek i stert papierów w celu uzyskania informacji o klientach i szansach sprzedaży. Adam i jego pracownicy mogą automatycznie łączyć wiadomości e-mail, notatki i inne pliki pakietu Microsoft Office z rekordami klientów i szans sprzedaży, a także dołączać faksy i zeskanowane dokumenty.
- Korzystanie z narzędzi do raportowania w celu szacowania i przewidywania wyników sprzedaży dla obecnych i nowych kontrahentów. Te narzędzia ułatwiają właścicielowi małej firmy określanie priorytetów sprzedaży, organizowanie codziennych zadań i odpowiadanie na żądania kontrahentów. Pozwalają także sprawdzić, czy pracownicy śledzą potencjalnych klientów.
- Uruchamianie możliwych do dostosowania raportów przedstawiających stan sprzedaży, informacje o zamówieniach i prawdopodobieństwo zamknięcia dla wszystkich szans sprzedaży i klientów lub tylko dla określonego podzbioru.