Microsoft znany jest z niezwykle efektownych klipów marketingowych, które obrazują Surface, Windows czy Office. Niekiedy animacje daleko wyprzedzają rzeczywisty wygląd produktów, a grafików zwyczajnie ponosi fantazja. Czy tak jest i tym razem? Przekonajmy się, oglądając nowe wideo wrzucone przez Panosa Panaya.
Panos Panay, EVP i Chief Product Officer w dziale Windows + Devices, znany jest powszechnie jako ojciec chrzestny Surface. Gdy przychodzi do prezentacji i zapowiedzi, to właśnie ten człowiek zabiera głos i... często robi to z właściwą sobie emfazą. Efekt "wow" musi być nie tylko w jego przemówieniach, ale też w prezentowanych materiałach. Najnowszy z nich możemy zobaczyć na jego Instagramie. Zgodnie z opisem zespół (Windows + Devices) połączył klipy z najnowszych produktów z kilkoma fajnymi efektami wizualnymi. Sprawdźcie sami!
Trzeba przyznać, że efekty to naprawdę pierwsza liga. Microsoft zleca tworzenie takich filmów i renderów naprawdę świetnym grafikom/studiom animatorskim i to widać. A co się tyczy samej treści, to nie ma tu niczego odkrywczego — przynajmniej nie dla naszych Czytelników. W dwuminutowym wideo zawarto trochę migawek z produktów Surface, Xbox i Windows 11. Zobaczymy tu słynne zawiasy w różnych możliwych pozycjach, kontroler Xbox, zdjęcia z procesu produkcyjnego/fazy projektowania, Windows Hello, czytnik linii papilarnych w przycisku klawiatury, pióro Surface Pen, składany smartfon Surface Duo, aplikację Microsoft Family, gaming na Xbox Series X i trochę animacji w stylu Fluent.
Wszystko to ładne i piękne, prawdziwe eye candy. Szkoda tylko, że kompresja filmów na Instagramie jest niewybaczalna. Przez to tak piękna animacja wiele straciła na jakości.