Organizacja folderów

Organizacja folderów

 Łukasz Foks
Łukasz Foks
00:00
31.01.2008
0 komentarzy
5693 wyświetlenia

Program Poczta systemu Windows umożliwia tworzenie własnych folderów. Stworzenie nowego folderu zajmuje bardzo mało czasu i jest bardzo proste. W lewej części aplikacji znajduje się drzewo folderów. Standardowo jest ich sześć. Klikamy na dowolnym folderze prawym przyciskiem myszy, następnie z menu wybieramy Nowy folder. Po chwili pojawia się nowe okno. W pierwszym polu wprowadzamy jego nazwę. Czas na wybranie folderu, w którym ma zostać stworzony nowy, np. Foldery lokalne. Zmiany zatwierdzamy przyciskiem OK.

Jeśli popełniliśmy błąd w nazwie możemy to zmienić klikając prawym przyciskiem myszy na nim i wybieramy Zmień nazwę….

Do folderów możemy przenosić dowolne wiadomości. W tym celu klikamy prawym przyciskiem na wiadomości i z menu zaznaczamy Przenieś do folderu… bądź Kopiuj do folderu…. Pierwsza opcja spowoduje, że wiadomość zniknie z pierwszego folderu i pojawi się w drugim, zaś druga – wiadomość pozostanie w obu.

Zawartość folderów możemy przeszukiwać. Klikamy prawym przyciskiem myszy na wybranym folderze i z menu wybieramy Znajdź.... Sprawdzamy czy obok pola Szukaj w: figuruje odpowiednia nazwa np. Skrzynka odbiorcza. Jeżeli nie, korzystamy z kontrolki Przeglądaj..., a następnie z drzewa zaznaczamy poprawny. Czas na wypełnienie kolejnych pól. Jeśli pamiętamy adres e-mail nadawcy/odbiorcy wiadomości wpisujemy go w polu Od: lub Do:. Do dyspozycji mamy również części Temat oraz Wiadomość:, które pozwalają dokładniej określić dane szukanej poczty e-mail. Poniżej znajdują się pola na dane odebrania: przed i po. Klikamy ikony kalendarza, aby wprowadzić daty. Jeżeli wiadomość zawierała dodatkowe pliki zaznaczamy Wiadomość ma załączniki. Po określeniu wszystkiego bądź tego co pamiętamy klikamy Znajdź teraz.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Windows Mail

Komentarze

Skomentuj

Autor