Mixer potępia kanały transmitujące 24/7 i "follow za follow". Posypią się bany
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 1/29/2020, 2:45 PM
Liczba odsłon: 648
Praktycznie w każdym większym zjawisku internetowym po pewnym czasie wylęgają się patologie. Często po bardzo krótkim, co obserwuje się zwłaszcza w grach online czy na platformach społecznościowych. Platformy streamingowe nie są tu wyjątkiem, no chyba że jako taki uwzględnimy patostreamy, ale to temat na inny wątek. Swoje specyficzne bolączki mają również platformy streamowania gier. Microsoft postanowił je zwalczać.
Mixer zaktualizował swoje zasady dotyczące użytkowników (Rules of User Conduct), wyszczególniając nowe typy transmisji, które są zakazane z powodu słabej jakości. Jak czytamy w regulaminie:
Treści streamowane w Mixerze powinny spełniać określone wymagania jakości, aby pasowały do ducha społeczności, które rozwijamy. Wymagamy też od właścicieli kanałów, by kategoryzowali zawartość tak dokładnie, jak mogą, aby społeczności na Mixerze mogły znajdować treści, które naprawdę je interesują.
W szczególności zakazane są kanały transmitujące 24/7, które zaśmiecają listy aktywnych kanałów. Ponadto streamerzy nie mogą prezentować treści, które nie są ich własną oryginalną zawartością, jak np. nagrania gameplayu kogoś innego, a także do których nie mają praw. Na cenzurowanym znalazł się także "pusty networking", m.in. w postaci kanałów typu "follow za follow", oraz kanały skupione na generowaniu cyfrowych nagród typu "Spark Farming" czy "Loot Farming".
Based on your feedback - we've got an update on how we're looking at 24/7 and F4F channels, live as of right now.
— Mixer (@WatchMixer) January 24, 2020
Get all the details:
📋 https://t.co/yFiac815NJ pic.twitter.com/NF9nWycjIi
Zmiany te Mixer wprowadził w odpowiedzi na feedback użytkowników. Wydają się one konieczne, by platforma, w którą przecież Microsoft inwestuje grube miliony, nie stała się śmietniskiem jakich nie brak w Internecie. To wyraźny znak, że na Mixerze liczy się nie ilość, a jakość kanałów i treści.